سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آیا زندگی بدون داشتن بیت کوین بد نیست؟

از آنجایی که قیمت بیت کوین

این آخرین فرصت شما برای خرید بیت کوین ارزان است

قیمت بیت کوین الان زیر رقم ۱۰ هزار دلار است و شما به واسطه برخی از اینفلوئنسرهای ارزهای دیجیتالی در توئیتر کریپتو(CT)، تصور می‌کنید این فروش آتشین همینطور ادامه دارد. عبارت «آخرین شانس برای خرید بیت کوین» را تایپ کنید و می‌بینید که خیل عظیمی از علاقه‌مندان به بیت کوین بر این مسئله که الان آخرین فرصت خرید بیت کوین زیر رقم ۱۰ هزار دلار است، اصرار می‌کنند.

نات شوآنهولم در ۱۶ جولای چنین توئیت کرد که  این فرصت درخشانی هست تا بتوانیم بیت کوین زیر رقم ۱۰ هزار دلاری بخریم، این فرصت را از دست ندهید.

آنتونی پومپلانیو از اینفلوئنسرهای شناخته شده بیت کوین که بیشتر با نام  «پمپ» شناخته می‌شود، توئیت کرد که در جلسه کنفرانس فیسبوک در هفته جاری گفته که وی از خرید بیت کوین استقبال می‌کند. در پاسخ به توئیتر پمپ، سی تی مجددا یادآور شد که در این شیب قیمتی بیت کوین، این آخرین فرصت برای خرید است.

شخصی نوشت «این اگر آخرین فرصت برای خرید نباشد یکی از آخرین شانس‌ها برای خرید بیت کوین ارزان است.» یکی دیگر از حساب‌های توئیتری به نام فیات مینیمالیست چنین بیان کرده است که:

«این می تواند فرصت بسیار مناسبی برای خرید بیت کوین زیر رقم ۱۰ هزار دلار باشد»

هر کسی که در زیست بوم ارز دیجیتال باشد اقناع شده‌است. برخی عقیده دارند این توئیت اخیر در باره بیت کوین امیدوارانه، یک فریب کودکانه است. یک کاربر توئیتری این که چگونه ساتوشی ناکوموتو بیت کوین را برای حل مشکل دوگانگی (دوبار خرج کردن) برای ارز دیجیتال ابداع کرد، توضیح داد:

امیدوار بودم که مردم یادگرفته باشند که چنین پیش بینی‌هایی نداشته باشند و بعد از شخصیتی مثل چارلی شرم که از افراد تأثیرگذار و مهم در عرصه ارزهای دیجیتالی است که پارسال پیش بینی کرده بود که «ماه می ۲۰۱۸ آخرین فرصتی است که مردم می توانند بیت کوین زیر رقم ۱۰ هزار دلار بخرند»، توئیت نزنند.

توئیت شرم بیش از ۲۷۰۰ مرتبه ریتوئیت شد. اما وقتی که قیمت بیت کوین به زیر قیمتی که گفته شده بود رسید، جوک‌های زیادی در خصوص آن گفته شد. با این حال مردم هنوز  عبارت «آخرین فرصت» را فریاد می زنند.

نظرات غیر معتبر چنین می‌گویند که بیت کوین به زیر رقم ۱۰ هزار دلار نمی آید. این فرصت برای شماست. در پاسخ شخص دیگری نوشت:

این درست است-شما آخرین فرصت را دارید-برای کسانی که بیت کوین داشتن تمام هدف آن‌هاست، این فرصت را الان دریابید و گرنه داشتن فرصت مجدد برای شما غیر ممکن می‌شود.

ماکسیمالیت‌های بیت کوین آینده کسانی که ارز دیجیتالی ندارند را چنین تشریح می کنند؛ صاحبان بیت کوین مانند اعضای خاندان سلطنتی هستند، ارزهای دیجیتالی پیشرو هستند. کسانی که ارز دیجیتالی ندارند وقت خود را تلف می‌کنند. علاوه بر جمعیت حامی «پمپ» که آخرین فرصت را توئیت کرد.

اصطلاح نانکوینر ها از نظر ماکسیمالیت‌های بیت کوین به آن دسته از افرادی اطلاق می‌شود که هیچ بیت کوینی ندارند و هیچ گاه نیز بیت کوین نمی‌خرند. یکی از طرفداران بیت کوین چنین اعلام کرد که حتی دادن بیت کوین به نانکوینرها اتلاف وقت است چرا که احتمالا آن را مصرف می‌کنند.

پیر روچارد، ماکسیمالیست معروف توضیح داد که: صاحبان بیت کوین با سر و صدای زیاد مسئله‌ای را اعلام می‌کنند که این باعث می‌شود آن ها دیوانه به نظر بیایند اما این مفاهیم برای نانکوینرها بی‌معناست.

این هفته جیمی سانگ یکی دیگر از توسعه دهنده‌های بیت کویندر توئیتر اعلام کرد که به نظر من سه دسته از مردم در این رابطه وجود دارند، ماکسیمالیست‌های بیت کوین، نانکوینر ها و افرادی که در حال تقلب هستند یا به نام نوآوری دست به تلقب می‌زند. این افراد با ذهن باز و بسیار تدافعی درباره پروژه خود اقدام می کنند.

به هرترتیب در واکنش به نظر توئیت قبلی، جاشوآ دیویس گفت که نانکوینرها به معنای واقعی کلمه تنها گروهی هستند که به این ترتیب شناخته می شوند که به طور مداوم تلاش می کنند تا چیز ارزشمندی به شما ندهند. حتی فراتر از آن، نانکوینرها به عنوان شخصیت مطرود عنوان می‌شوند. برخی از ماکسیمالیست‌های بیت کوین البته هنوز بر این عقیده هستند که هر لحظه امکان دارد موجی از میان نانکوینرها برای خرید بیت کوین وارد شود.

گزارش رسانه‌های اصلی بیت کوین چنین بیان می‌کنند که رسیدن بیت کون به رقم ۱۰ هزار دلار باعث می‌شود تا موجی از نانکوینر‌ها به دلیل ترس از دست دادن سود رو به خرید بیت کوین بیاورند. شخصی در ۲۱ ژوئن پس از آن که قیمت بیت کوین ۵ رقمی شد اصرار داشت که  عبارت «ما می‌توانیم با هشتگ (بیت کوین برگشت) بازار را تقویت کنیم»

ماکسیمالیت و سردمداران شعار « فرصت خرید بیت کوین با این قیمت» فکر می‌کردند که  مدیران این شعار را برای ماه‌ها با شرمندگی توئیت خواهند کرد. یکی از توئیت کنندگان این مطلب را گفته که «برای هر دارنده کیف بیت کوینی این مسئله وجود دارد که نانکوینر ها ابله، ناتوان، گنگ و بی عرضه هستندیا اینکه دچار شستشوی مغزی شده‌اند» واقعیت این است که بانک‌ها میلیاردها دلار بر روی بلاکچین‌ها و تحقیق و توسعه آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

درک این مسئله که چگونه افراد جدید و تازه وارد به فضای بازار ارزهای دیجیتال توئیت‌های ماکسیمالیست‌ها درباره ارزهای دیجیتال و نانکوینرها را متوجه می‌شوند سخت است. پیش بینی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد بعد از این دیگر بیت کوین زیر ۱۰ هزار دلار نخواهد بود. البته افرادی هم هستند که قیمت‌های نامعتبری را اعلام می‌کنند

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location