سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مهرسا برادران: ارزهای دیجیتال راه حلی برای شمول مالی محسوب نمی شوند

«مهرسا برادران»، وکیل ایرانی الاصل بین المللی آمریکایی با حضور در جلسه استماع مجلس سنا آمریکا که در خصوص ارزهای دیجیتال برگزار شد، گفت که این دسته از ارزها در حقیقت نوعی راه حل برای شمول مالی به حساب نیامده و مانند سیستم بانکداری عمل نمی کنند.

وی با قرائت بیانیه خود در صحن مجلس سنا که بر روی وب سایت رسمی سنا نیز منتشر شده، گفت که مسائل مربوط به نا برابری و عدم تاثیر گذاری در سیستم بانکداری که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در پی حل و فصل آنها هستند، می بایست از طریق سیسات گذاری مناسب حل شوند و نه تکنولوژی.

وی با اشاره به این مشکلات تاکید کرد: مسائل این چنینی باید از این طریق حل و فصل شوند و نه از طریق یک استارت آپ مبتنی بر فناوری و یا وایت پیپر نا شناخته.

برادران افزود: در حالیکه من نگرانی های خود را در زمینه ارزهای دیجیتال و با توجه به ناکامی های صنعت بانکداری با شما در میان می گذارم، اعتقاد ندارم که ارزهای دیجیتال بهترین راهکار برای حل مشکلات مربوط به شمول مالی و برابری در بانکداری باشد.

در همین راستا، «متی گرینزپن» کارشناس ارشد بازار در eToro نیز در جریان برگزاری این جلسه تاکید کرد که خزانه فدرال بیشتر برای حفظ قدرت خود تحریک شده و نه افزایش شمول مالی و هیچ میزان از لابی گری (در کنگره) نیز نمی تواند تغییری در این مساله ایجاد نماید.

این کارشناس ارشد بازار تاکید کرد: تنها راه موجود برای تغییر رفتار آنها، از بین بردن مدل تجاری آنهاست. با حمایت از بیت کوین و یا سایر شکل های مستقل پول، آنها (بانک ها و خزانه داری فدرال آمریکا) مجبور به رقابت با این دسته از ارزهای خواهند شد.

لازم به ذکر است «جرمی الیر» نایب رئیس شرکت ارزی دیجیتال Circle و نماینده اتحادیه بلاک چین نیز قرار است امروز در کنگره آمریکا حاضر شده و در خصوص روند کاری این دسته از ارزها شهادت دهد. اتحادیه بلاک چین ها از شرکت های فعال و هواداران ارزهای دیجیتال تشکیل شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location