سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ترفندهای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال

برای ارسال ارزهای دیجیتال از یک کیف پول به کیف پول دیگر شما نیازمند دانشتن نکات مهمی هستید. زیرا برای این امر باید تراکنش های مختلفی را انجام دهید. در اولین قدم برای این کار شما باید دارای یک کیف پول مخصوص ارزهای دیجیتال باشید. پس بهتر است پس از تحقیق در یک کیف پول مناسب ثبت نام نمایید. این کیف پول باید دارای آدرس عمومی ارسال کننده و یا دریافت کننده ارز دیجیتال باشد.

در بیشتر مواردبرای انتقال یا دریافت ارزهای دیجیتالی شما می توانید خیلی راحت و آسان کد QR را اسکن کرده و با تایپ مبلغ و یا مقدار ارز دیجیتالی را که می خواهید ارسال کنید، این کار را در چند لحظه انجام دهید. اما برخی نکات هست که بهتر است برای انتقال ایمن و درست و دریافت ارزهای دیجیتال خود بدانید.

فرآیند ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال برای هر ارز دیجیتال متفاوت است. مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، و دیگر ارزهای دیجیتال که روش مخصوص به خود را دارا می باشند. این امر به این علت است که هر ارز دیجیتال دارای گزینه هایی است که این گزینه ها مربوط به ذخیره ارز مربوطه در کیف پول آن است.

برای انجام دریافت و ارسال ارز دیجیتال باید ابتدا وارد کیف پول خود شوید و به صفحه ارسال که به آن (send) یا دریافت (receive) نیز گفته می شود بروید. شما خواهید توانست با کلیک بر روی دکه مورد نظرتان اقدام به ادامه عملیات دلخواهتان نمایید. سپس گزینه ارسال یا دریافت را انتخاب کرده و به کار خود ادامه دهید. البته نباید فراموش کنید که تنها می توانید کوین های مشابه را ارسال و یا دریافت نمایید. برای مثال شما نمی توانید اتریوم را وارد کیف پول بیت کوین کنید.

شما برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال خود را ارسال کنید ابتدا باید به درس عمومی (public address) کیف پول کاربر دریافت کننده ارز دیجیتال وارد شوید و مقدار ارسالی اتان را انتخاب نموده سپس با توجه به هزینه تراکنش و تایید اعداد، آن را برای جلوگیری از هر گونه خطا و اشتباه بررسی نمایید. و در پایان دکمه ارسال را بزنید. البته همزمان با ارسال شما می توانید علت ارسال ارز دیجیتال را برای دریافت کننده طی یادداشتی اعلام نمایید.

برای اینکه ارز دیجیتال را از کاربر دیگری که می خواهد آن را برای شما ارسال نماید دریافت کنید، نیازی به انجام کارهای خاصی نیست. برای این کار فقط لازم است آدرس عمومی کیف پول خود را در اختیار ارسال کننده قرار دهید. اگر کیف پول متعلق به خود شماست فقط کافی است امکان اسکن کد QR را ارائه نمایید.

اگر در هنگام انجام تراکنش ها از درست بودن اقداماتتان اطمینان کامل ندارید بهتر است راهنمای مربوط به کیف پولی را که دانلود کرده اید را مطالعه نمایید. تا تمام مراحل کار جز به جز به تایید شما برسد. همچنین برای انجام تراکنش ها نکات و ترفندهایی وجود دارد که برخی از آنها را برایتان توضیح خواهیم داد. در ابتدا قبل از آنکه مقدار هنگفتی از ارزهایتان را برای کاربر دیگری ارسال کنید، مقدار بسیار کمی را ارسال نمایید تا مطمین شوید تمام مراحل را درست پیش می روید و متضرر نشوید. این امر یک عیب دارد و آن این است که مجبور خواهید بود دو کارمزد را جای یک کارمزد بپردازید.

درست است که شما در ارسال آزمایشی دو کارمزد را پرداخت خواهید کرد اما به جای آن مطمین خواهید شد پول هایتان را درست انتقال داده اید. همچنین شما می توانید از صرافی های معتبر مانند صرافی بایننس برای انتقال ارزهایتان استفاده نمایید. برای این کار باید از کلیدهای برداشت و واریز در کنار توکن های خود در صرافی ها بهره ببرید.

استفاده از صرا فی ها برای ارسال کوین را با احتیاط و دقت انجام دهید. زیرا در برخی از صرافی ها لازم است برای این کار از دستورالعمل های خاصی پیروی کنید. مانند اینکه قبل از ارسال باید پیامی را به تراکنش اضافه کرده باشید و یا لازم باشد که از کدهای احراز هویت بهره بگیرید. پس در این رابطه نیز باید تمرکز و دقت لازم را داشته باشید.

باید به نکات امنیتی بسیار دقت نمایید مانند اینکه نباید کلیدهای خصو صی خود را در اختیار دیگران قرار دهید و یا آن را به اشتراک عمومی بگذارید. شما می توانید به جای آن کلیدهای عمومی را اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید از صرافی های کریپتو به کریپتو استفاده کنید. یعنی می توانید از پلتفرم شیپ شیفت با کوین دیگری تراکنش را انجام دهید، استفاده از این پلتفرم ها می تواند برای شما بسیار مفید و مثمر ثمر باشد.

باید وقتی ارزهای دیجیتال خود را ارسال کردیدصبر نمایید تا تراکنش شما انجام شود. از عجله پرهیز کنید و یک تراکنش را دوبار انجام ندهید چون در این صورت دوبار پول از حساب شما کم خواهد شد. انجام تراکنش ها گاهی همان لحظه انجام می شود و گاهی چند دقیقه ممکن است طول بکشد. پس نگران نشوید و صبور باشید.

شما در بیشتر کیف پول ها خواهید توانست تراکنش هایی را که انجام داده اید ببینید. تراکنش ها به بلاک چین عمومی اضافه می شود. بنابراین هر وقت اراده کنید خواهید توانست نسخه رمز نگاری شده آن را مشاهده نمایید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location