video thumb

همکارای بیتس تمپ در اتحادیه اروپا با شرکت انگلیسی برای ارائه پوند استرلینگ

بیتس تمپ به عنوان ارز دیجیتال رمزنگاری شده در اروپا با گروه کارگزاری درآمدهای ارز دیجیتال (BCB Group)  برای ایجاد امکان مبادله مستقیم پوند استرلینگ انگلیسی (GBP) همکاری کردند.

بر اساس گزارشی که در تاریخ ۲۹ جولای از طرف کوین تلگراف منتشر شده است، اخباری از همکاری‌هایی منتشر شده که بر اساس آن در آخر امسال سرمایه گذاران مستقر در انگلستان می‌توانند از خدمات برداشت و واریز پوند استرلینگ به حساب و از حساب خود به صورت مستقیم با حساب بیتس تمپ خود اقدام نمایند.

در یک بیانیه، الیور فن لاندبرگ سادیه، مدیر عامل و بنیانگذار گروه کارگزاری درآمدهای ارز دیجیتال گفت که این همکاری با هدف گسترده کردن قدرتمندی و کم کردن اصطکاک در زیرساخت‌های خدمت رسانی برای پوشش انطباق، انجام تجارت، تسویه و حضانت برای مشتریانی که مایل به دسترسی به ارزهای دیجیتال هستند، انجام می‌شود.

همانطور که نمای کلی این طرح در گزارش آمده است، این طرح بر روی تهیه و اجرای راهکار مبادلات انجام شده خارج از بورس و موسساتی که در کار ارائه محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتالی هستند تمرکز دارد و به مشتریان آن‌ها خدمات می‌دهد.

با پایان مهلت هالوین برای برکزیت، این همکاری قدم مهمی برای حصول اطمینان است که مشتریان انگلستان می‌توانند به دسترسی به نقل و انتقالات مطمئن در سکوی تجاری اروپا ادامه دهند.

همانطور که گزارش شد ، بیتس تمپ با ثبت نام لوکزامبورگ – که به مدت ۸ سال فعالیت می‌کند – بطور فزاینده استراتژی گسترش جهانی را دنبال کرده است. این مبادله توسط شرکت سرمایه گذاری مستقر در بلژیک NXMH – که به نوبه خود ، متعلق به کنگلومریت، رسانه ای کره جنوبی NXC Corp است – در اکتبر ۲۰۱۸ به دست آمد.

این مبادله در ماه ژانویه در همکاری با بانک اصلی آنلاین سوئیسی به نام دوکاسکوپی (Dukascopia)، شرکت تابعه ایالات متحده، بهار امسال بیت لایسنس را از وزارت خدمات مالی نیویورک تأمین کرد.

در این ماه، مبادلات مبتنی بر ارز دیجیتال اصلی ایالات متحده امریکا گزارش کرده که به طور ناگهانی حداقل مبلغ سپره گذاری ۱۰۰۰ پوند استرلینگ  برای دارندگان حساب‌های انگلیس تحمیل شده است. کارکنان تأیید کردند که این مبادله – که قبلاً به کاربران انگلیسی اجازه داده بود تا وجوه را از طریق سیستم تسویه پرداخت سریعتر این کشور واریز کنند – این سرویس را به حالت تعلیق درآورده است و آنها را ملزم به انتقال وجه از طریق سوئیفت کرده است.