video thumb

IRS عنوان کرد: ارسال نامه‌های هشدار دهنده به دارندگان ارزهای دیجیتال در ایالات متحده!

سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا (IRS)، اعلام کرد که نامه‌ هایی را به دارندگان ارزهای دیجیتال که مشمول مالیات هستند ارسال کرده است. این سازمان عنوان کرد که در این نامه ها به افراد توصیه شده است که بدهی‌ های مالیاتی خود را پرداخته و برای ارزهای دیجیتالی که در اختیار دارند، اظهارنامه‌ی مالیاتی پر کنند.

این سازمان هفته گذشته اعلام کرد که روند ارسال نامه ‌هایی تحت عنوان «نامه‌ های آگاه‌ کننده» را آغاز کرده است. طبق این بیانیه این نامه ‌ها دارای ۳ نوع مختلف بوده اند.

IRS همچنین عنوان کرد که این نامه ها را تا پایان ماه جاری به بیش از ۱۰،۰۰۰ مالیات دهنده ارسال خواهد کرد، این سازمان در ادامه افزود: “نام این مالیات دهندگان از طریق فرآیندهای استاندارد مختلفی با IRS به دست آمده است.”

چاک رتیگ (Chuck Rettig)، مدیر سازمان درآمدهای داخلی آمریکا، طی بیانیه‌ ای عنوان کرد: مالیات دهندگان باید این نامه ‌ها را بسیار جدی بگیرند و اظهارنامه‌ های مالیاتی خود را بررسی و در صورت لزوم نسبت به اصلاح اطلاعات و پرداخت مالیات و جرائم خود اقدام کنند. سازمان درآمدهای داخلی آمریکا در حال گسترش تلاش‌ های خود در زمینه‌ ارزهای مجازی است و این تلاش‌ ها شامل استفاده هر چه بیشتر از تجزیه و تحلیل داده هاست. گفتنی است که این سازمان بر اجرای قانون متمرکز بوده و به مالیات دهندگان کمک می کند تا به طور کامل تعهدات خود را برآورده کنند.

همچنین، در ماه می گزارش شده بود که IRS در حال فعالیت بر روی راهنمایی های جدیدی در مورد ارزهای دیجیتال است. گفتنی است که این سازمان برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ اقداماتی در این زمینه انجام داده است. تعدادی از سازمان ها و صنایع وابسته در طول سال های گذشته از IRS خواسته بودند تا راهنمایی های خود را در خصوص ارزهای دیجیتال بروزرسانی کند و با این اقدام، ارزهای دیجیتال را به‌عنوان دارایی‌ های ناملموس به رسمیت بشناسد و قوانین مالیاتی را در مورد آنها وضع کند.

گفتنی است که چند روز گذشته،، یکی از کاربران ردیت در بخش بیت کوین نوشت که چنین نامه ‌ای را دریافت کرده است. همچنین تایسون کراس (Tyson Cross)، یک حقوق‌ دان در مصاحبه با فوربز اعلام کرد که این سازمان برای برخی از موکلین او که در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال پرونده‌ دارند نیز چنین نامه‌ هایی را ارسال کرده است.