video thumb

ریپل بیش از ۲۵۰ میلیون دلار توکن خود را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ به‌ فروش رسانده است!

ریپل شرکت پشتیبان توکن XRP ، سومین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار اعلام کرد که ۲۵۱٫۵۱ میلیون دلار توکن XRP را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ به فروش رسانده است. گفتنی است که ریپل گزارش سه ماهه دوم خود را در ۲۴ ژوئیه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، ریپل در سه ماهه اول سال جاری، تقریبا ۱۶۲٫۴۲ میلیون دلار توکن XRP را به فروش رسانده است. این بدان معنی است که در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه قبلی، فروش ریپل تقریبا ۴۸ درصد افزایش داشته است.

این گزارش در زمینه‌ی فروش سه ماهه XRP بیان می کند که ریپل فروش توکن خود را در آینده کاهش خواهد داد. علاوه بر این ریپل اشاره کرد که فروش XRP را در این سه ماهه به دلیل تورم حجم مبادلات، محدود کرده است. همچنین، این گزارش بیان می کند که به طور موقت فروش های برنامه ریزی شده را متوقف و برای فروش های نهادی، محدودیت قرار داده است.

بر اساس این گزارش، این شرکت ۱۰۶٫۸۷ میلیون دلار از توکن های خود را به طور مستقیم به نهادها فروخته و ۱۴۴٫۶۴ میلیون دلار دیگر را طبق فروش برنامه ریزی شده خود به فروش می رساند.

این گزارش همچنین فعالیت مربوط به وجه الضمان شرکت را در این سه ماه پوشش داد. ریپل عنوان کرد که سیستم سرمایه گذاری ضمانتی آن مربوط به سال ۲۰۱۷ می شود و عنوان می کند که این روش یک تامین ثابت را برای XRP ارائه می ‌دهد.

ریپل در گزارش سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ خود اظهار داشت که در طول این سه ماهه، در هر ماه، ۱ میلیارد را برداشت کرده و در مجموع مبلغ ۳ میلیارد XRP را در اختیار وجه الضمان قرار داده است. از این سه میلیارد، ۲٫۱ میلیارد دوباره در قراردادهای وجه الضمانتی سرمایه گذاری شده اند و ۰٫۹ میلیارد دیگر برای ترویج تحولات XRP از طریق انکوباتور خود به نام Xpring و RippleNet مورد استفاده قرار گرفته است.

همانطور که قبلا توسط کوین تلگراف گزارش شده است، Xpring در تاریخ ۳ ژوئیه اعلام کرد که از زمان آغاز فعالیت خود در سال گذشته، ۵۰۰ میلیون دلار را در پروژه های XRP صرف کرده است. Xpring در اعلامیه اخیر خود اعلام کرد که موارد کاربرد XRP جدید را از طریق توسعه های زیرساختی و پروژه های نوآورانه اولویت بندی خواهد کرد.