video thumb

Grayscale: حجم سرمایه گذاری در بخش ارزهای دیجیتال به ۲٫۷ میلیارد دلار رسیده است

شرکت سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال Grayscale از بالاترین حجم ثبت شده دارایی های دیجیتال با رقم ۲٫۷ میلیارد دلار خبر داد.
بر اساس گزارش سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال در سه ماهه دوم سال جاری که از سوی این شرکت منتشر شده، اعلام شده که تا تاریخ ۱۹ جولای، حدود ۲٫۷ میلیارد دلار سرمایه دیجیتال تحت مدیریت در جهان وجود دارد.
گفته می شود میزان این سرمایه از دوره قبلی گزارش گیری در سه ماهه پیش سال جاری میلادی تا به امروز، حدود سه برابر افزایش یافته است.
Grayscale همچنین در گزارش خود عنوان کرده که سرمایه گذاری های نهایی به صورت تک بعدی انجام شده و شکل های مختلف سرمایه گذاری این ارزهای دیجیتال از سه ماهه دوم سال جاری میلادی افزایش یافته و رقم آن به حدود ۸۴٫۸ میلیون دلار رسیده که این رقم، دو برابر میزان سرمایه گذاری متنوع در این زمینه نسبت به سه ماهه پیشین همین سال به حساب می آید. Grayscale همچنین اعلام کرده که سرمایه گذاری های جدید نشات گرفته از افزایش اقبال عمومی نسبت به ارزهای دیجیتال و دیگر سرمایه های موجود در این بخش است.
اما از میان تمامی سرمایه گذاری های انجام شده باید گفت که عمده این سرمایه گذاری ها متعلق به سرمایه گذاران بزرگ سازمانی بوده که همچنان ۸۴ درصد از سرمایه موجود در این بخش را از جولای سال ۲۰۱۸ به خود تخصیص داده اند.
در خصوص ارزهای دیگر غیر از ارزهای معروف بازار هم آمار خوشایندی از سوی Grayscale ارائه شده که بر اساس آن، حجم سرمایه گذاری انجام شده بر روی ارزهای جدید بازار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، ۲۴ درصد افزایش یافته است.
همچنین Grayscale اعلام کرده که ۷۰ درصد از سرمایه گذاری های انجام شده از طریق تبدیل توکن های دیجیتال به سهام شرکت های ارزی دیجیتال صورت گرفته است.
در خصوص خود Grayscale نیز، سرمایه گذاری های انجام شده بر روی توکن های محصول به نام این شرکت در بازار ارزهای دیجیتال یعنی (Bitcoin Trust (GBTC تا تاریخ ۹ جولای سال جاری، به میزان ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.