video thumb

افزایش ۵۰ درصدی قیمت اتریوم در پی افزایش جستجوها در گوگل!

در حال حاضر، اتریوم در چین مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و برخی بر این باورند که احتمال یک افزایش ۵۰ درصدی را در طول هفته جاری وجود دارد.

رتبه ۳ چین برای جستجوی واژه اتریوم

یک حساب توئیتر با نام Journeyto100K_@ خبر افزایش قابل توجه علاقه مردم به اتریوم را انتشار داد. با توجه به داده های گوگل ترندز، جستجوها برای واژه “اتریوم” در چین طی چند روز گذشته به سرعت در حال افزایش بوده است. مالک این حساب توییتر پیش بینی کرده که قیمت اتریوم به زودی با ۶ درصد افزایش به ۲۲۴٫۸۷۵ دلار خواهد رسید.

Journeyto100K_@ پیش بینی کرد: اگر اتریوم طی ۵ روز آینده حداقل ۵۰ درصد افزایش پیدا نکند، تعجب آور است.

اتریوم در طول هفته گذشته از قیمت ۳۵۰ دلار افت کرده و در سطح ۲۰۰ دلار قرار گرفت.

اتریوم به عنوان معیار بازار آلت کوین ها، به طور مداوم شاهد کاهش بود، در حالی که بیت کوین آسیب کمتری دید.

حتی هنگامی که قیمت بیت کوین افزایش یافت، اتریوم موفق به پیروی از آن نشد و تنها زمانی که سایر آلت کوین ها مایل به پیروی از حرکات صعودی و نزولی بیت کوین شدند، به چرخه خود پایان داد.

افزایش ۵۰ درصدی قیمت اتریوم منجر به یک بازگشت چشمگیر خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد تا رسیدن به سطح مقاومت ۳۰۰ دلار بایستد.

چالش های اتریوم برطرف شدند

افزایش علاقه به جستجوی اتریوم در گوگل، بلافاصله به دنبال یک جلسه پرسش و پاسخ که توسط توسعه دهندگان اتریوم برگزار شد در طول آخر هفته برگزار شد، به وجود آمد.

نظر ویتالیک بوترین، یکی از بنیان گذاران اتریوم در مورد آینده این پروژه به خصوص تحولات طولانی مدت آن در اتریوم ۲٫۰ بسیار مثبت است.

وی به طور خلاصه گفت:

من واقعا صادقانه فکر می کنم که در این نقطه، هیچ چالش تحقیقی حل نشده ای برای اتریوم وجود ندارد.

واکنش های مختلفی به سایر تحولات اخیر اتریوم از جمله، ایده بوترین برای مشارکت با بیت کوین کش دیده می شود.

اساس این ایده در مورد استفاده از بلاک چین بیت کوین کش برای مقابله با مسائل مربوط به مقیاس پذیری اتریوم بود. این ایده پس از انتشار، با انتفاداتی مواجه شد.

فرانسیس پولیوت (Francis Pouliot)، یکی از طرفداران شناخته شده‌ی بیت کوین در توئیتر نوشت: این ارز به دردنخور (اتریوم) در مقایسه با بیت کوین (برای مدت دو سال) افت داشته است.”

این بنیان گذار اتریوم، با ارائه ایده تحقیرآمیز ادغام شدن با بیت کوین کش، نه تنها بحران مقیاس پذیری این پروژه را حل نکرد، بلکه آن را به تعویق نیز انداخت.

واکنش شدید به بوترین به دلیل مشکلات زیاد توسعه دهندگان بیت کوین کش از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۷ بود.

همانطور که قبلا توسط بیت کوینیست گزارش شد، فورک داخلی بیت کوین کش در نوامبر ۲۰۱۸ منجر به ایجاد بیت کوین اس.وی شد که پس از سقوط ۵۰ درصدی ناگهانی قیمت بیت کوین، مورد اهانت طرفداران بیت کوین واقع شد.