سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نخستین پلتفرم بلاک چینی مبادلات فلزات در روسیه راه اندازی می شود

شرکت معدنی و ذوب آهن «نورنیکل» روسیه از تصمیم خود برای راه اندازی پلتفرمی ویژه برای فلزات مورد معامله از سوی این شرکت تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
بر این اساس، «آندرئی بوگروف» در گفتگو با خبرگذاری دولتی تاس گفت که فرآیند راه اندازی این پلتتفرم کمی زمانبر هست ولی با این حال ما مصمم هستیم تا این محصول (پلتفرم دیجیتال سازی معامله فلزات) را تا پایان سال ۲۰۱۹ به اتمام رسانده و توکن های آن را منتشر سازیم.
بوگروف همچنین اعلام گرد که برنامه این شرکت برای راه اندازی پلتفرم مذکور به گونه ای است که ممکن است ارزش کل توکن های صادر شده مذکور به ۱ میلیارد دلار برسد اما همین مقدار نیز هدف نهایی ما نخواهد بود. وی با تاکید بر لزوم تحلیل بازار برای تولید محصول مذکور، اندام چنین اقدامی را از فاکتورهای اصلی در راه اندازی این محصول داسنت.
لازم به ذکر است، ولادیمیر پوتانین مالک شرکت نورنیکل و سرمایه دار به نام روسی، با انتشارخبری از تصمیم خود برای انتشار توکن های ارزی دیجیتال برای انجام معاملات در شعبه سوئیس این شرکت و همچنین راه اندازی چند پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال سخن گفت.
نورنیکل، ماه گذشته نیز اقدام به امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت بزرگ IBM آمریکا جهت راه اندازی پلتفرم آموزشی ویژه استفاده متخصیصن خود در زمینه توسعه تکنولوژی های دیجیتال در صنعت معدنکاوی و ذوب و تولید فلزات خبر داد. به گفته کارشناسان، در حال حاضر بزرگترین مشکل مربوط به راه اندازی سیستم آموزش از این طریق، به مساله آموزشی و تمرین، تحقیق و توسعه اکوسیستم های دیجیتال به ویژه در زمینه بلاک چین و اینترنت اشیاء باز می گردد.
شرکت فولاد سازی Alukönigstahl اتریش نیز به تازگی از کار بر روی راه اندازی پلتفرم بلاک چینی ویژه این شرکت برای انجام مبادلات فلزات خبر داده است. این بلاک چین اطلاعات لازم برای خرید و فروش فلزات را به صورت شفاف و صریح در اختیار سهام داران شرکت قرار خواهد داد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location