سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی اروپا خواستار تدوین هر چه سریعتر مقررات مربوط به فعالیت ارزهای دیجیتال شد

«بنوئیت کوئر»، مدیر اجرایی بانک مرکزی اروپا در گفتگو با بلومبرگ خواستار وضع هر چه سریعتر قوانین و مقررات مربوط به فعالیت لیبرا به عنوان ارز رسمی فیس بوک شد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بلومبرگ، کوئر که این سخنان را در فرانسه مطرح می کرد، همچنین خواستار توسعه سرویس های مالی جدید و ابزار سرمایه مختلف شده و گفت: ما (به عنوان نهادهای رگولاتوری مالی) باید خیلی سریعتر از آنچه تا کنون در توان داشته ایم حرکت کنیم.
به گفته کوئر، توسعه سرمایه های دیجیتال با مشکلات موجود در بخش تدوین و تنظیم مقررات مواجه شده و سرعت بانک ها نیز در اتخاذ فناوری های جدید بسیار پایین است. وی تاکید کرد: تمامی این پروژه ها مانند زنگ بیدار باشی برای رگولاتورها و مقام های عمومی بوده است تا جاییکه این پروژه ها ما را تشویق به افزایش تعداد سوالات موجود کرده و ممکن است حتی ما را ترغیب به افتادن در راه خود بیندازند.
لازم به ذکر است، موضع بانک مرکزی اروپا در قبال ارزهای دیجیتال همچنان منفی بوده و همواره نسبت به فعالیت آنها هشدار داده و پایان کار این ارزها را بیهوده خوانده است. این بانک همچنین با پیشنهاد انتشار ارزهای دیجیتال مختص بانک های مرکزی، خواستار جایگزینی این دسته از ارزها به عنوان جایگزین مناسب برای ارزهای موجود مانند بیت کوین دانسته است.
به نظر می رسد این سخنان کوئر، پاسخی به ظهارات «جرمی الیر» جانشین مدیر عامل شرکت پرداخت های اینترنتی «Circle» است که هفته گذشته طی سخنانی ابراز امیدواری کرده بود که لیبرا بتواند منجر به توسعه سیاست های ملی پولی و بانک کشورها و رفع نگرانی های موجود در حوزه سرمایه های دیجیتال شود.
هفته گذشته، کمیته مالی مجلس نمایندگان آمریکا نیز از فیس بوک و شرکای این شرکت در پروژه لیبرا درخواست کرد تا پیش از پایان تحقیقات این مجلس در خصوص ارز دیجیتال لیبرا، ادامه کار بر روی آن را متوقف کنند. مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود که این درخواست را در پی دریافت نامه ای با امضای جمعی از فعالان اقتصادی و گروه ها مختلف دیگر از فیس بوک مطرح کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location