سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قابلیت ذخیره بیت کوین بر روی کیف پول الکتروم فراهم شد

کیف پول الکترونیکی «الکتروم» از افزودن بیت کوین به عنوان ارز قابل ذخیره بر روی شبکه لایتنینگ این کیف پول الکترونیکی خبر داد. «توماس وئتگلین» بنیانگذار این کیف پول الکترونیکی، خبر فراهم شدن امکان مذکور را در همایش ادیسه اوکراین اعلام کرده و گفت که کار بر روی ارسال تراکنش های لایتنینگ از طریق کیف پول الکتروم آغاز شده و پروژه نزدیک به افتتاح است. وی با اینحال از ارائه هر گونه توضیح بیشتر در خصوص این پروژه خودداری کرده و گفت:
ما بیش از یک سال است که درگیر انجام این کار در قالب یک شعبه مجزا (بر روی GitHub) بوده ایم و در خصوص زمان پیوند دادن آن به شبکه اصلی خود نیز به نتیجه رسیده ایم. این کار حتما طی چند هفته آینده و تا پیاین ماه جولای انجام خواهد شد و به این بدان معناست که پوشش شبکه لایتنینگ تا زمان اعلام شده (بر روی الکتروم) انجام خواهد شد.
وئتگین همچنین دموی آزمایشی کیف پول جدید الکتروم را بر روی گوشی تلفن همراه خود به حضار در همایش نشان داد. شبکه لایتنینگ یک تکنولوژی قابل قیاس از نوع لایه دوم است که تحت توسعه بوده و هدف از راه اندازی آن نیز امکان انجام پرداخت های سریعتر مالی با هزینه کمتر و انجام تراکنش های بزرگ از طریق شبکه بیت کوین بوده که می تواند به صورت مستقیم انجام شود.
با این حال وی تاکید کرده که الکتروم به دنبال ایجاد پیوستگی شبکه با دیگر شبکه های موجود لایتنینگ نبوده و در عضو تنها به دنبال اجرای شبکه توسعه یافته خود است.
وی افزود: ما به دنیال ایجاد دسترسی به سرمایه کاربران برای خود آنها هستیم.
پروژ] مذکور چیزی شبیه به پروژه های دیگر مشابه خود مانند Eclair خواهد بود که در حقیقت کیف پولی است که خود از کیف الکتروم برای مبادله بیت کوین های خود بهره می برد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location