سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس: بیت کوین تفاوتی پر رنگ با سایر ارزهای بازار پیدا کرده است

پلتفرم مبادلات ارزی دیجیتال بایننس با انتشار گزارشی مدعی شد که ارز دیجیتال بیت کوین به دلیلی در بر داشتن پتانسیل بالا برای جهش قیمت در بازار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی و ورود به بازار گاوی بسیار عالی خود، از هماهنگی و همگونی با سایر ارزهای دیجیتال بازار خارج شده است.
در این گزارش که تحت عنوان «بررسی همبستگی ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹» منتشر شده آمده است که متوسط همبستگی موجود میان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بازار از ۰٫۷۳ در سه ماهه نخست سال جاری به رقم ۰٫۶۱ در سه ماهه دوم امسال کاهش یافته است.
لازم به ذکر است نرخ همبستگی، در حقیقت مقیاسی آماری است که نشان دهنده درجه ارتباط موجود میان دارایی ها و ارزش ها بوده که معیار سنجش آن نیز در بازه -۱٫۰ الی ۱٫۰ در نوسان است. بر همین اساس، نرخ همبستگی با عدد بالای ۰٫۵ را همبستگی مثبت و همین نرخ با رقم پایین تر از -۰٫۵ را همبستگی منفی می خوانند.
بر اساس محتوای گزارش منتشر شده، همبستگی کلی موجود میان ارزهای دیجیتال بزرگ در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ کاملا بالا بوده و روندی مثبت خواهد داشت، در صورتیکه بیت کوین حساب خود را از سایر ارزهای بازار جدا کرده است.
همزمان، میزان همبستگی میان برخی دارایی های دیجیتال مانند تزوس، آنتولوژی و ترون به نسبت سه ماهه نخست سال جاری میلادی به شدت افزایش یافته و به بیشترین میزان هماهنگی و همبستگی با یکدیگر به نسبت گذشته رسیده اند.
همچنین ارز دیجیتال بیت کوین SV نیز در پی جدایی از دو پلتفرم مبادلات ارزی بایننس و کراکن، به پایین ترین میزان همبستگی با ارزهای دیجیتال دیگر تنزل پیدا کرده است. همچنین دوج کوین نیز که از امروز در لیست ارزهای مورد مبادله در پنل بایننس قرار گرفته و نسبت به سه ماهه نخست سال جاری میلادی، جهشی محسوس در میزان هماهنگی خود با سایر ارزهای هم تراز در بازار دارد. رقم نرخ همبستگی لایتکوین نیز در قیاس با بایننس، ۰٫۵۵ اعلام شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location