سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رابطه‌ی بین بیت کوین و تتر، حاکی از افزایش شدید قیمت بیت کوین در آخر هفته است!

لیست عناوین این مطلب

میان عرضه توکن USDT و افزایش قیمت بیت کوین همبستگی وجود دارد. به همین دلیل، منتقدان معتقدند که توکن USDT ابزاری برای دستکاری قیمت می باشد. در حال حاضر، با وجود نوسانات قیمت بیت کوین و عرضه ۱۰۰ میلیون دلار توکن USDT، قیمت ها رو به بهبودی رفته اند.

تحلیل قیمت بیت کوین

فونداسیون ها

عملکرد بیت کوین در نیمه اول سال قابل توجه است. همراهی علاقه (یا ترس) جدید در قیمت های آتی ارزهای دیجیتال و بیت کوین معمولا دارای یک رابطه مستقیم با USDT می باشد.

توکن USDT که توسط تتر لیمیتد (Tether Limited)، شرکت زیرمجموعه‌ی آیفینکس (iFinex) ارائه می شود، یک پناهگاه امن است، به این معنا که در طول نوسانات شدید قیمت، معامله گران و صاحبان بیت کوین، حتی با وجود پیش بینی افزایش قیمت ها تمایل دارند که به طور دسته جمعی این توکن را خریداری کنند.

برعکس، معامله گران هنگامی که قیمت دارایی های دیجیتال در حال سقوط است، تمایل به تبدیل دارایی های خود به این استیبل کوین دارند. این همبستگی نزدیک بین قیمت بیت کوین و تتر در گردش نشان دهنده‌ی این است که معامله گران با دقت در حال تماشای آن هستند.

جسی پاول (Jesse Powell)، مدیرعامل صرافی کراکن، با ادعاهایی مبنی بر اینکه این استیبل کوین به منظور دستکاری قیمت ها استفاده می شود، مخالفت کرد و گفت که گسترش عرضه توکن USDT در روزهای اخیر به دلیل رشد عرضه دلار بوده است. وی با حمایت از شرکت تتر لیمیتد عنوان کرد که روند مشابهی در صرافی کراکن نیز قابل مشاهده است. به این ترتیب که هرچه دلار بیشتری به بازار ورود پیدا کند، ارزش بیت کوین نیز میل به افزایش دارد.

بنابراین به دلیل عرضه ۱۰۰ میلیون دلاری اخیر توکن USDT توسط خزانه تتر، احتمال اینکه مانند موارد قبلی قیمت بیت کوین بهبود بیشتری پیدا کند، زیاد است. علاوه بر نقش این توکن به عنوان یک پناهگاه امن هنگام افزایش عدم اطمینان و احتمال کاهش قیمت سرمایه، احتمالا موقعیت افزایشی به وجود می آید.

در زمان نگارش این گزارش، روند قیمت بیت کوین با نوسانات شدیدی همراه است. از لحاظ فنی، بیت کوین در حال تثبیت قیمت خود با یک گرایش افزایشی است. با توجه به روندهای پیشین قیمت بیت کوین، ضرورت دارد که گاوها سطح بالای ۹۵۰۰ دلار را حفظ کنند.

شکست برای حفظ این سطح، ممکن است قیمت را طی یک اصلاح گسترده تا سطح ۷۵۰۰ یا حتی ۵۵۰۰ دلار کاهش دهد و قیمت این دارایی دیجیتال به تعادل برسد.

با این وجود، گرایش صعودی است. علاوه بر این با توجه به عوامل زیرساختی موثر، خریداران در پشت خط شروع قرار دارند تا دوباره در روند بهبود قرار بگیرند. هرچند، علائم صعودی بهتر را زمانی می توان مشاهده کرد که یک افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۱۴۰۰۰ دلار برسد و حجم مبادلات آن نیز افزایش پیدا کند، حتی بیشتر از آنچه در تاریخ ۲۶ ژوئن وجود داشت، صورت بگیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location