سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پاسخگویی رئیس پروژه بلاک چین فیس بوک به نگرانی های موجود در مورد لیبرا!

دیوید مارکوس (David Marcus)، رئیس پروژه بلاک چین لیبرای فیس بوک در مورد نگرانی هایی که در مورد این پروژه‌ی رمزنگاری وجود دارد از طریق یک پست وبلاگی حاضر به پاسخگویی شد.

وی در این پست نوشت:

همانطور که انتظار می‌رفت، در این خصوص نیز چند سوال و سوء تفاهم به وجود آمده است. بنابراین تصمیم گرفتم زمانی را برای پاسخگویی و شفاف سازی در مورد این مسائل اختصاص دهم.

از جمله موضوعاتی که مارکوس به آن پرداخت، غیرمتمرکز بودن شبکه لیبرا می باشد.

رئیس فیس بوک : لیبرا کاملا غیرمتمرکز است

مارکوس اظهار داشت که داشتن طیف گسترده ای از اپراتور نودها که تمام آنها از شرکت های مورد اعتماد هستند، نشان دهنده‌ی این است که لیبرا تقریبا غیرمتمرکز است. وی به ماهیت غیرمتمرکز برخی زنجیره های گواه اثبات کار مشخصی اشاره کرد که کمتر از ۱۲ استخر ماینینگ آنها را اجرا می‌کنند.

من بیان می‌کنم که صد سازمان توزیع شده در صنایع مختلف وجود دارند که کاملا غیرمتمرکز می‌ باشند. ممکن است که این موضوع زیاد دارای تعادل نباشد، اما این تنها آغاز کار است. به عنوان مقایسه، اغلب اوقات به تمرکز قدرت در دستان افرادی که نرم افزارهای استخر ماینینگ را اجرا می‌ کنند بیش از حد بها داده شده است. اما تردیدی وجود ندارد که بلاک چین های غیرمتمرکز بیشتری وجود دارند و انجمن لیبرا باید تلاش کند که بیش از پیش غیرمتمرکز شود.

مارکوس روشن کرد که فیس بوک تنها بخشی از یک گروه ۲۸ نفره است و این نکته نشانگر این است که چرا لیبرا تاکنون اساسنامه ای ارائه نداده است.

گفتنی است که سازمان وشرکت های عضو در آینده ای نزدیک، یک اساسنامه‌ی جدید خواهند نوشت.

مارکوس بیان کرد که فیس بوک به مردم بخشی از جهان که نمی توانند به چنین خدماتی دسترسی داشته باشند، محصولات مالی دیجیتال ارائه خواهد داد. وی گفت که این شرکت می ‌تواند چنین خدماتی را به مردمی که نیاز مبرمی به آن دارند با هزینه ای کم عرضه کند.

مارکوس ادامه داد: با استفاده از لیبرا، هرکسی که گوشی هوشمند ۴۰ دلاری و اینترنت داشته باشد می‌تواند به طور ایمن از دارایی های خود محافظت کند، به اقتصاد جهانی دسترسی پیدا کرده و با هزینه های بسیار کمتر تراکنش های خود را انجام دهد و به زودی به طیف گسترده ای از خدمات مالی دسترسی پیدا می کند. ما معتقدیم که اگر لیبرا موفق شود، تغییری غیرخطی برای میلیاردها انسانی باشد که به آن نیاز دارند.

بسیاری از مردم در این بازار هدف، دارای گوشی هوشمند می ‌باشند و از فیسبوک نیز استفاده می‌کنند. ثبت نام در لیبرا تنها گام منطقی بعدی است. اما این پروژه برای کسانی که قبلا در این سیستم نبوده‌اند چگونه به نظر می‌رسد؟

بانکداری میلیاردها نفر

آیا دستگاه های خودپرداز دو طرفه ای وجود خواهد داشت که به شما اجازه دهد تا با پول نقد، توکن های دیجیتال خریداری کنید؟

یا اینکه پروژه لیبرا شکست خواهد خورد و افرادی که به این خدمات نیاز دارند به دنبال یافتن ارزهای دیجیتال دیگر خواهند رفت؟

در حال حاضر، موفقیت یا شکست لیبرا موضوع بحث نیست، زیرا تا زمانی که جوامع غربی از آن استفاده کنند، امکان محبوب ماندن آن وجود دارد.

با کاهش کارمزد تراکنش ها، شرکت هایی مانند اوبر با هزینه‌ی کمتری روبرو خواهند شد. این صرفه جویی ها اگرچه زیاد نمی‌باشند اما به کاربران بازمی‌گردد.

برای ارتقای لیبرا، شرکت ها می‌توانند ویژگی های منحصر به فردی را ارائه دهند. کسانی که به دنبال موفقیت لیبرا هستند به طور ویژه تشویق خواهند شد.

با این حال، استفاده های روزانه بسیاری وجود دارد.

این شرایط را تصور کنید که والدین برای فرزند خود در کالج، لیبرا ارسال می‌کنند. فرزند لیبرا را از طریق فیس بوک موبایل خود به دستگاه خودپرداز ارسال می‌کند و پول نقد دریافت می‌کند. کل این تراکنش هزینه بسیار کمتری در مقایسه با وسترن یونیون دارد و سریع‌تر از انتقال های بانکی نیز صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که شما هم اکنون می توانید تمام این موارد را با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام دهید. اما، فیس بوک این امر را ارزان تر و آسان تر می سازد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location