video thumb

سود ۱٫۳۸ میلیون پوندی شرکت بریتانیایی از استخراج بیت کوین

شرکت Argo که از فعالان بازار استخراج ارزهای دیجیتال در بریتانیا محسوب می شود، با انتشار گزارشی، تحلیل خود از بازار پر رونق این ارزها را اعلام کرد. آرگو که پیشتر نیز با انتشار گزارشی جداگانه پیش بینی کرده بود که درآمد حاصل از استخراج ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین افزایش خواهد یافت، اکنون در گزارش فعلی خود ضمن تایید مواضع قبلی خود، اعلام کرده که سود عملیات استخراج بیت کوین بیش از آنچه کارشناسان این شرکت برآورد کرده بودند افزایش داشته است.
این شرکت موفق شده تا در جریان انجام عملیات استخراج بیت کوین در ماه ژوئن، ۱۶۱ بیت کوین معادل ۱٫۳۸ میلیون پوند درآمد داشته باشد. در گزارش مذکور آمده است که این رقم چیزی حدود ۱۰۱ درصد بیش از درآمد حاصل از استخراج بیت کوین توسط آرگو در ماه مه بوده و بنا بر ادعای کارشناسان آرگو، این شرکت هم اکنون یکی از بزرگان تاثیر گذار بر بازار استخراج ارزهای دیجیتال محسوب می شود.
لازم به ذکر است با وجود افت قیمت بیت کوین به کانال ۱۰ هزار دلار، بخش استخراج این ارز دیجیتال طی چند ماه گذشته و با ورود بیت کوین به فاز گاوی خود در بازار، عملکردی موفق داشته است. ورود شرکت های جدید به عرصه استخراج ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین، منجر به ایجاد بازاری به شدت رقابتی در این بخش شده است.
لازم به ذکر است شرکت آلمانی استخراج بیت کوین Northern Bitcoin نیز روز دوشنبه از خرید پنج هزار دستگاه استخراج بیت کوین از شرکت های Bitmain و Canaan Creative خبر داد.
بر اساس اعلام رسمی شرکت Northern Bitcoin که مقر آن در فرانکفورت بوده و البته بخش عملیاتی آن در نروژ مستقر است، هدف از خرید این میزان تجهیزات استخراج بیت کوین، افزایش دو برابری ظرفیت استخراج این شرکت بوده که در حال حاضر قادر به انجام ۵۵ استخراج در ثانیه است.