video thumb

عبور تعداد تراکنش‌های روزانه‌ی اتریوم از مرز یک میلیون!

طبق داده های Etherscan، اکسپلورر پیشروی اتریوم، تراکنش های روزانه ثبت شده در شبکه اتریوم در روزهای گذشته به بیش از یک میلیون دلار رسید که پس از ماه می سال ۲۰۱۸، این اولین باری است که چنین اتفاقی می افند.

با توجه به داده های اتر اسکن (Etherscan)، ۱۰۰۴۱۷۰ تراکنش در بلاک چین اتریوم مورد تائید قرار گرفته است. ماه می سال ۲۰۱۸، آخرین باری بود که بلاک چین اتریوم بیش از یک میلیون تراکنش روزانه را برای خود ثبت کرد. با این حال، این مقدار به مراتب کمتر از بالاترین تعداد تراکنش های روزانه شبکه اتریوم به مقدار ۱۳۴۹۸۹۰ است که در چهارم ژانویه سال گذشته به ثبت رسید.

ارزش معاملات (حجم مبادلات) اتریوم در ماه دسامبر ۲۰۱۸ به بالاترین مقدار ماهیانه خود رسید که در آن ماه شاهد ۱۱۵ میلیون تراکنش تائید شده داخل زنجیره ای بود.

همانطور که شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال دیار در این رابطه گزارش داده است، حجم مبادلات اتریوم در اپلیکیشن های غیرمتمرکز رکورد جدیدی را در ماه آوریل با ۷۷۶۰۰۰ اتریوم ارسال شده، به ثبت رساند. در اواخر ماه آوریل، نشریه صنعت دیار نیز اشاره کرد که تراکنش های شبکه بیت کوین به رکورد جدیدی در این ماه دست یافته است که از سال ۲۰۱۷ تا آن زمان شاهد چنین حجمی نبوده است.

پیتر برانت، نویسنده و معامله گر با تجربه، یک پیش بینی جدید را برای بازار انجام داد. وی معتقد است که همچنان بیت کوین به رشد خود ادامه می دهد، اما آلت کوین هایی مانند اتریوم از این مزیت بی بهره خواهند بود.