سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هجوم کم نظیر استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال به استخراج بیت کوین

وب سایت Blockchain.com با انتشار گزارشی اعلام کرد که کار استخراج بیت کوین در فضای بازار ارزهای دیجیتال از هر زمان دیگری سخت تر شده و دلیل آن نیز ارائه پاداش ساخت بلاک های جدید به استخراج کنندگان بوده که منجر به هجوم فزاینده آنها به سمت استخراج هر چه بیشتر این ارز دیجیتال شده است.
بر اساس آمار و ارقام منتشر شده در این گزارش، سختی استخراج بیت کوین که ناشی از نرخ هشینگ برای هر ۲۰۱۶ بلاک است، در اکتبر سال ۲۰۱۸ با رسیدن به رقم ۷٫۸۶ تریلیون، رکوردی جدید برای خود به ثبت رسانده است.
گفته می شود تنها نرخ هشینگ که به صورت تقریبا روزانه به ثبت می رسد، نشان دهنده این واقعیت است که میزان آن در هر ثانیه به ۵۶ کوآنتیلیون رسیده است.
به عبارت دیگر، رقابت میان استخراج کنندگان بر سر بلاک های جدید و همینطور امنیت کل شبکه بیت کوین هیچگاه رقمی بالاتر از این مقدار نبوده است.
بر اساس گزارش نشریه کوین تلگراف، مقیاس های سنجش شبکه ای مانند موارد مذکور، اطلاعات و برداشت های ذهنی و عملیاتی تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال را دگرگون ساخته است. این در حالیست که در سال ۲۰۱۹، با یک بازار کاملا گاوی برای بیت کوین مواجه بوده ایم که ضمن باز جذب بسیاری از مشتریان به سمت بازار ارزهای دیجیتلل و به ویژه بیت کوین، نرخ استخراج ارزهای دیجیتال در این سال نیز تا حد بسیار زیادی بالا خواهد رفت. به عنوان مثال، نرخ هشینگ ها در ماه آوریل گذشته تا رقم ۶۱ تریلون بر ثانیه افزایش داشته است.
گذشته از این، برنامه بیت کوین برای تعیین پاداش های استخراج این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ تا حدی بر سیستم کار استخراج این ارزهای تاثیر گذار خواهد بود، که به گفته کارشناسان این حوزه، منجر به وقوع جهشی بزرگ در صنعت استخراج ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location