video thumb

شعبه شیکاگو پلتفرم جمینی تاسیس خواهد شد

پلتفرم بزرگ و به نام مبادلات بیت کوین Gemini آمریکا از افتتاح شعبه شیکاگو این شرکت جهت پوشش نیازهای مشتریان سازمانی و بزرگ خود در این ایالت خبر داد. جمینی که تعداد کارمندان فعلی آن به حدود ۲۰۰ نفر می رسد، هم اکنون شعباتی در ایالت های شیکاگو، اورگان، پورتلند داشته و مقر شعبه مرکزی آن نیز در نیویورک می باشد.

گفته می شود دلیل اتخاذ تصمیم این شرکت برای تاسیس شعبه جدید در شیکاگو، به بالا رفتن نجومی قیمت بیت کوین طی چند هفته اخیر آن هم پس از ۱۷ ماه و هجوم سیل بزرگی از سرمایه گذاران بزرگ سازمانی به سمت بازار جهت خرید این ارز دیجیتال از فروشگاهی امن، مطمئن و خوشنام باز میگردد؛ فاکتورهایی که به نظر می رسد جمینی همه آنها را دارا باشد.
در همین راستا، «تایلر وینکل وس» قائم مقام مدیر عامل جمینی در خصوص اتخاذ این تصمیم شرکت خود گفت: ارز دیجیتال آینده پول است و ما به ساخت پلی به سمت آن آینده متعهد هستیم. از همان روز اول و ما به دنبال ساخت یک پلتفرم متناسب با خواسته های مشتریان سازمانی و آنهایی بودیم که به صورت هوشمندانه و پیوسته سرمایه گذاری می کنند و البته به ما کمک می کنند تا خواسته آنها را متوجه شویم.

شیکاگو یکی از بزرگترین مراکز مالی جهان بوده و طبیعتا ما نیز باید در آنجا حضور داشته باشیم. ما شدیدا به دنبال پر رنگ تر کردن رد پای خود در آنجا هستیم با از طریق تاسیس پلتفرم های تجاری مطمئن و قابل اعتماد ارزهای دیجیتال اقدام کرده و آنها را در میان سرمایه گذاران بسط دهیم. لازم به ذکر است، بر اساس گفته مسئولان جمینی، شعبه شیکاگو این شرکت تبدیل به هاب فنی و مهندسی این شرکت خواهد شد و بر روی بخش فروش حرفه ای و تولید ابزارهای جدید در زمینه ارزهای دیجیتال متمرکز خواهد بود.