سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اشتیاق زیاد بایننس به همکاری با فیس بوک در پروژه ارز دیجیتال لیبرا

پلتفرم حبوب و پر طرفدار بایننس از آغاز مذاکرات رسمی خود با فیس بوک برای کار همکاری با این شرکت در زمینه تجارت ارز دیجیتال لیبرا به عنوان ارز تازه متولد شده و رسمی فیس بوک خبر داد. همچنین «جین چائو»، مدیر عامل بایننس نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «بلاک تی وی»، از علاقه شدید خود برای کار با لیبرا خبر داده است.
وی با تاکید بر اینکه مذاکرات آغاز شده با فیس بوک هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، اما تاکید کرد که بایننس به دنبال بهره برداری و همکاری حد اکثری با لیبرا است.
چائو گفت: من فکر می کنم که لیبرا نه تنها از حیث مورد پذیرش قرار گرفتن جمعی، بلکه به عنوان ابزار پرداخت و رویارویی با مقررات وضع شده (در زمینه ارزهای دیجیتال) پتانسیل لازم را دارد.
لازم به ذکر است چائو پیشتر نیز در جریان برگزاری کنفرانس تکنولوژی «فین تک»، از آغاز مذاکرات خود با فیسبوک در زمینه همکاری با این غول تکنولوژی در زمینه ارز دیجیتال لیبرا خبر داده بود. وی در آن زمان تاکید کرد که بایننس و فیس بوک بر روی بررسی زیر ساخت های لازم برای همکاری در پروژه لیبرا متمرکز شده اند.
چائو در جریان این گفتگو گفت: این تنها به سود فیس بوک نیست که لیبرا را تنها در فهرست ارزهای مبادلاتی ما قرار دهد. سود فیس بوک در این است که ارز خود را در پلتفرم های مبادلاتی دیگر نیز قرار داده و گسترده تز عمل کند. لذا اگر آنها (فیس بوک) بخواهند به سمت تبدیل شدن به یک بلاک چین عمومی حرکت کنند، ما به احتمال زیاد حاضر خواهیم بود که آنها را بر روی پلتفرم مبادلاتی خود بپذیریم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location