سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

امکان سپرده گذاری بیت کوین در اپلیکیشن Cash App شرکت Square فراهم شد

پلتفرم مبادلات ارزی آمریکایی Square از راه اندازی سیستم سپرده بیت کوین بر روی اپلیکیشن پرداخت خود به نام Cash App خبر داد. بر اساس اعلام Square، کاربران این اپلیکیشن از این پس قادر به استفاده از سپرده کیف پول های خارجی خود جهت انتقال آنها به این اپلیکیشن خواهند بود. به گفته این شرکت، در حال حاضر کاربران می توانند بیت کوین های خود را تا سقف ۱۰ هزار دلار و طی هفت روز به Cash App خود منتقل کنند. همچنین سپرده ها ظرف مدت چند ساعت به صورت قطعی به این اپلیکیشن انتقال خواهد یافت.
لازم به ذکر است Square پیشتر نیز اقدام به دریافت این مدل سپرده مبتنی بر بیت کوین از برخی کابران خود کرده بود. برخی از این سپرده گذاران با انتشار تصاویر حساب های Cash App خود، انتقال قطعی سپرده ها به حساب خود را تایید کرده اند.
گفتنی است «جک دورسی»، مدیر عامل Square و شرکت بزرگ توئیتر نیز چندی پیش از تشکیل تیمی فنی و تخصصی جهت ارتقاء زیر ساخت ارزی دیجیتال Square خبر داده بود. دورسی اعلام کرده بود که این تیم به دنبال ارتقاء کلیت سیستم ارزی دیجیتال Square است. وی در پیام توئیتری خود در همین ارتباط نوشت: از منظر تجاری، ما امروز تنها به چشم یک شرکت اینترنتی دیده نمی شویم.

یک شرکت اینترنتی برخی خدمات خاص را ارائه داده و این خدمات در سرتاسر جهان در دسترس هستند. در حالیکه، در سیستم پرداخت ها (ارزی) باید به هر بازار سر بزنید و به توصیه های رگولاتورهای آنها گوش دهید. شما نیاز به مشارکت با یک بانک محلی دارید. این یک فرآیند آرام و آهسته برای هر بازار است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location