سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ورود بلاک چین و ارزهای دیجیتال به ساختار اجرایی دو حزب بزرگ آلمان

به گزارش نشریه کوین تلگراف، دو حزب اتحادیه دموکراتیک مسیحی (CDU) و حزب سوسیال مسیحی (CSU) در آلمان از تصمیم خود برای به کار گیری تکنولوژی بلاک چین در جهت خدمت رسانی عمومی خبر دادند. این احزاب هر دو متحد حزب مسیحی -دمکرات به حساب می آیند.
در همین راستا، CSU با انتشار بیانیه ای عمومی اعلام کرد که قصد دارد از بلاک چین برای ارائه سرویس های عمومی اداری، ثبت الکترونیکی وضعیت سلامت، حفاظت از اسناد و ثبت نام استفاده کند.
این دو حزب همچنین پیشنهاد تاسیس یک شرکت مستقل را داده اند که گزینه ای آلترناتیو برای ثبت نام امور بازرگانی داشته باشد. چنین سیستمی می بایست قادر به فعالسازی شناسایی هویت دیجیتال و رمزگذاری شده ای باشد که توسط متخصصین مجاز و متخصص طراحی شده اند.
این در حالیست که «نادین شون»، رئیس بخش پارلمانی اتحادیه دو حزب مذکور اعلام کرده که هدف از راه اندازی بلاک چین توسط دو حزب، چیزی فراتر از امکانات یاد شده است.
وی با اشاره به تصمیم اتحادیه دو حزب برای راه اندازی سیستم بلاک چین، گقت که انتشار ارز دیجیتال اختصاصی نیز از دیگر اهداف تعیین شده بوده که این ارز قرار است به عنوان سکه های پایدار مبتنی بر یورو فعالیت نمایند که مدیریت و قانونگذاری در زمینه رگولاتوری آنها تحت نظر بانک مرکزی اروپا خواهد بود.
با این حال، بانک مرکزی اتحادیه اروپا تا کنون هیچ توضیحی در این خصوص نداده و البته سخنگوی این بانک در مصاحبه اخیر خود با نشریه «داو جونز» گفته که بررسی چنین طرحی هنوز در دستور کار بخش دیجیتال بانک مرکزی این اتحادیه قرار نگرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location