سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Opera Touch قابلیت جدید مرورگر اپرا برای استفاده از ارز اتریوم در اندروید و iOS

مرورگر محبوب و بزرگ نروژی «اپرا» که چندی پیش سیستم ویژه استفاده از ارزهای دیجیتال را در امکانات مرورگر خود گنجانده بود، از راه اندازی این سرویس برای مرورگر ویژه iOS خود تحت عنوان سرویس Opera Touch خبر داد.
بر اساس این گزارش، Opera Touch در حال حاضر امکان پوشش پروتکل اتریوم و API تریوم ۳ را دارا است. با این حساب، مرورگر اپرا هم اکنون با کلیه DApps های ویژه اتریوم، سکه های پایدار، توکن های غیر قابل مبادله (NFT) و توکن های ERC-20 تولید این شرکت همخوانی دارد.
اپرا همچنین از ارائه کیف پول اختصاصی ویژه نگهداری اتر به نام Opera Crypto Wallet خبر داده است. لازم به ذکر است شرکت اپرا پیشتر نسبت به راه اندازی سرویس مشابه برای اندروید در سال ۲۰۱۸ اقدام کرده بود. با این تفاوت که Opera Touch نخستین مرورگر ویژه iOS جهت استفاده از Web3 اتریوم محسوب می شود.
در همین راستا، «چارلز همل»، مدیر بخش ارزهای دیجیتال دز اپرا گفت: ما معتقدیم تمامی مرورگرهای به روز و پیشرفته دنیا باید قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال را داشته باشند. این کار منجر به پیدایش مدل های مدرن تجارت در سطح اینترنت خواهد شد. اپرا نخستین مرورگری است که از ارزهای دیجیتال بر روی فضای وب بهره گرفته است. در پی افزایش درخواست های جامعه ارزهای دیجیتال، ما اکنون این قابلیت را بر روی iOS نیز فعال کرده ایم.
اپرا اعلام کرده که قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال بر روی مرورگر خود را با همکاری شرکت Marble.Cards طراحی و اجرا کرده است. Opera touch قادر است با تبدیل URL های وب به کارت های قابل تجمیع اختصاصی که بر اساس سیستم NFT بلاک چین اتریوم فعالیت می کنند، قابلیت استفاده از اتریوم و نقل و انتقال آن را برای کاربران پر تعداد اپرا ایجاد کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location