سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

باید ها و نبایدهای ارز دیجیتال BTT !

ارز دیجیتال جدید به نام BTT را پروتکل مشترک فایل همانند به همانند با عنوان BitTorrent ایجاد کرده است و کاربران بواسطه این شبکه فرصت دانلود چند فایل متفاوت را با سرعت بالا و به صورت رایگان می یابند تعداد کاربران کنونی این شبکه ۱۷۰ میلیون نفر است.
در ابتدا برای تشریح چگونگی فعالیت BitTorrent باید این شبکه را از پروتکل همانند به همانند نخستین را از BTT مجزا کرد، به دلیل اینکه BTT ارزی دیجیتالی است که توسط این پروتکل در قالب یک هدف مالی پیاده سازی می شود.
BitTorrent مشابه بلاک چین یک سیستم منتشر شده بدون سیستم مرکزی است و این سیستم یک پلتفرم ارتباطی همانند به همانند به صورت ان لاین برای انواع فایل ها و همچنین مابقی داده ها می باشد.
فایل هایی که به عنوان میزبان تعریف شده اند (Seed) و به شکل torrents به کاربران شناسانده می شوند که مواقعی که میزبان هستند (Seed) ها torrent ها را تعدادی قطعه تقسیم می کنند و با کار زمینه دانلود آنها با کارایی بیشتر فراهم می شود.
هنگام دانلود فایلی بر روی BitTorrent ، زمینه دریافت قطعه های گوناگونی از آن فایل از سید های مختلف برای کاربر فراهم می شود. در حین دانلود و بعد از اتمام آن ، کاربر نسبت به اینکه به سید تبدیل شده و پشتیبانی بیشتری از شبکه کند قدرت انتخاب دارد. و در صورتی که شما سید شدن را انتخاب نکنید عنوان leech به شما داده می شود که زیاد مناسب نیست به دلیل اینکه BitTorrent برای ادامه حیات سیستم خود به سیدها نیازمند است. همچنین عنوان swarm به سید ها (شبکه های آپلود کننده) و به دانلود کننده های فایلی خاص داده شده است.
کاربران با ساختار BitTorrent می توانند فایل های حجیم را با قیمت مناسب تر و همچنین کارایی بیشتر دانلود و آپلود کنند که این اقدام نیز کمکی به کاهش تراکم اینترنت محسوب می شود. مدتی پیش از توکن BTT ، پروتکل BitTorrent وجود داشتند تا جایی که امروزه می توان بدون توکن از پروتکل رایگان بهره برد. توکن BTT برای تراکنش در ماخذ های محسباتی مشترک بین کلاینت های BitTorrent به شکل یک مکانیسم مقصد عمومی است که امکان داد و ستد سیال از متقاضیان سرویس و تولیدکنندگان سرویس را فراهم می کند.
و همگام با توکن BTT ، اکیپ پیشرفت دهنده BitTorrent Speed را می شناساند به این دلیل که انگیزه پولی در پروتکل نخستین وجود ندارد بیشتر swarm ها پیش از اینکه تکمیل شوند نابود می شوند بنابراین برای جلوگیری از این مشکل به کاربرانی که پس از دانلود یک فایل همچنان به عنوان سید می مانند، BitTorrent Speed پاداش های BTT را هدیه می دهند.
همچنین کاربر نیز می تواند با استفاده از توکن های خود امکان دسترسی اولویتی به سیدها، ماندگاری همیشگی یک فایل و بهره گیری از منابع دیگران را خریداری کند.
اینکه BitTorrent ها به یک اکوسیستم محتوای کاملی تبدیل شوند که شامل تحویل محتوا، انبار غیرمتمرکز و همچنین پراکسی شود هدف نهایی از پیاده سازی BTT لحاظ شده است.
۹۹۰ میلیارد عدد توکن BTT تاکنون در قالب بخش های زیر عرضه شده است شامل ۲۰ درصد به بنیاد ترون، ۱۹.۹ درصد در اکوسیستم BitTorrent باقی می ماند و ۱۹ درصد نیز در حیطه اختیارات اکیپ و بنیاد BitTorrent محفوظ می ماند.
همچنین ۱۷ درصد به شکل های خصوصی، عمومی و فروش سید فروخته شده ، ۱۰.۱ درصد مقداری از یک برنامه ایردراپ ۶ساله ترون است ، ۱۰ درصد به بخشی از برنامه ایردراپ BitTorrent اختصاص یافته و چهار درصد از کل این توکن هایی که عرضه شدند به توکن های مشارکتی اختصاص دارند.
گفتنی است BitTorrent در آپریل ۲۰۰۱ ، توسط Bram Cohen راه اندازی شد و نسخه به روز شده آن در ۲۰۱۳ منتشر شد و Justin Sun به عنوان موسس ترون در ژوئن ۲۰۱۸، به قیمت ۱۲۰ میلیون دلار BitTorrent را به عنوان وسیله ای برای رشد و پیشرفت طرح Atlas ترون خریداری کرد و اکنون علاوه بر اینکه Cohen با این کمپانی نیست، چندین کارمند اولیه نیز از این شرکت رفتند.
پس از این خرید BitTorrent از طریق بایننس یک IEO اجرا کرد و مبلغ ۷.۲ میلیون دلار را به دست آورد. هنوز جای کار زیادی پس از تجمیع این دو شرکت غیرمتمرکز برای رشد و توسعه وجود دارد و وعده داده شده که در سه ماهه آینده BitTorrent Speed راه اندازی شود همچنین سرویس استریم ویدئویی زنده با عنوان BitTorrent Live در مرحله ثبت نام از علاقمندان برای اجرای سریع نسخه آزمایشی خود است.
با وجودی که افزون بر ۱۰۰ میلیون کاربر بین ترون و BitTorrent هستند این طرح همچنان به هدایت سیستم های اشتراک فایل همانند به همانند می پردازد.
Upfiring نیز به عنوان یک پلتفرم اشتراک فایل بلاک چینی مطرح است و هر فایلی را که seeder ها میزبانش باشند را Upfiring رمزگذاری می کند این در حالی است که BitTorrent اینگونه نیست با این وجود فضای رشد و پیشرفت برای هر دو وجود دارد.
در سال ۲۰۱۹ یکی از ارزهای دیجیتال با عملکرد موفق BitTorrent معرفی شده است و در IEO قیمت BTT معادل ۰.۰۰۰۱۲ دلار بود و پس از مقداری خرید و فروشی که بالا و پایین زیاد داشت قیمت آن نزدیک ۰.۰۰۰۸ دلار تثبیت شد.
نرخ BTT در اواسط ماه می روند صعودی داشت که در پایان ما می به اوج خود رسید و ۰.۰۰۱۸ دلار شد و می توان علت این رشد قیمت را در ارتباط با دنباله روی از بازار دانست گفتنی است نرخ BTT به چندین برابر افزون تر از نرخ عرضه اولیه آن یعنی ۰.۰۰۱۱۱ دلار رسیده است. با انتشار Speed و Live در آینده نزدیک زمینه تقویت مناسبی برای قیمت ها ایجاد می شود بنابراین در صورتی که خواهان سرمایه گذاری در این طرح هستید مراقب این محصول باشید.
UpBit به عنوان یکی از جاهایی که بیشترین حجم ترید BTT را مبتنی بر جفت ارز با KRW دارد به عنوان یکی از منابع تهیه BTT مطرح است. در صورتی که KRW نداشته باشید می توانید با رجوع به بایننس برای ترید BTT اقدام کنید لازم به ذکر است که می توان این توکن را بایننس با بیت کوین ، BNB و تعداد زیادی از استیبل کوین ها خرید و فروش کرد.
BTT از شبکه ترون استفاده کرده و یک توکن TRC-10 می باشد بنابراین قابلیت ذخیره شدن در هر کیف پول پشتیبانی کننده از ترون را دارد ترون کیف پول های بی شماری دارد که توسط جامعه آن ایجاد شده و اکیپ ترون در وب سایت رسمیشان آن را تبلیغ می کنند.
یکی از توسعه یافته ترین تلاش ها برای توکنی کردن یک شبکه از پیش موفق ، BitTorrent در کنار KIN است و منطقی به نظر می رسد اگر توکن برای هیجان دادن به seeder ها در سیستم افزوده شود. همچنین نمی توان اطمینان کامل پیدا کرد قبل از ورود Speed و اضافه های دیگر نظیر Live به بازار بنابراین تا آن هنگام می توانیم فقط ناظر بازی دیگر سرمایه گذاری آلت کوینی باشیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location