سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اتریوم: ارز لیبرا فیس بوک نیاز به اعتمادسازی دارد

«ژوزف لوبین»، قائم مقام مدیر عامل اتریوم با انتشار مقاله‌ای از روند کاری توکن‌های لیبرا فیسبوک انتقاد کرده و آن را به گرگی تشبیه کرد که سیستم مالی متمرکز را در لباس بره (سیستم مالی غیر متمرکز) به مردم تحمیل می‌کند.
لوبین همچنین در این مقاله که در تاریخ ۲۱ ژوئن در نشریه کوآرتز منتشر شد، می‌نویسد که وایت پیپر ارز لیبرا فیسبوک از احساسات عمومی سوء استفاده می‌کند. به گفته وی، ارسال پول به سرتاسر جهان باید به سادگی و ارزانی ارسال یک پیامک باشد و زیر ساخت مالی باید ساختاری جهانی و سازمان یافته حول محور مصلحت عموم مردم باشد.
وی همچنین با اشاره به این نکته که مردم به شکلی فزاینده به دنبال استفاده از سیستم‌های مالی غیر متمرکز هستند، بر لزوم اعتماد سازی ارز لیبرا در میان مردم تاکید کرد.
لوبین همچنین در خصوص سیستم مالی متمرکز لیبرا گفت: شاید مهمترین نکته این باشد که لیبرا برای تبدیل شدن به یک سیستم غیر متمرکز و بدون نیاز به مجوز برای انجام تراکنش‌ها نیاز به اعتماد دارد تا هر شخصی بتواند سیستم را ارزیابی کند.
اما وی در بخش دیگری از مقاله خود، به ستایش موفقیت احتمالی لیبرا پرداخته و پیش بینی می‌کند که تا چند سال دیگر شاهد وجود دو میلیارد توکن لیبرا در دست مردم خواهیم بود.
لوبین همچنین مدعی شد که بر اساس تحقیقات به عمل آمده در خصوص ارز لیبرا، بخش عمده‌ای از ایده‌های به کار گرفته شده در لیبرا از اتریوم کپی برداری شده است. با اینحال، وی مشخصات و قدرت فنی لیبرا را مورد ستایش قرار داده و معتقد است که این ارز تازه وارد دیجیتال، از حیث فنی بسیار قدرتمند است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location