سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آغاز همکاری شرکت البسه Alyx و IOTA در زمینه بلاک چین

شرکت تولید البسه لوکس Alyx که توسط گروه «کینی وست» و «متیو ویلیامز»، مدیر برنامه موفق «لیدی گاکا» خواننده سرشناس آمریکایی پایه گذاری شده، از تصمیم خود برای استفاده از بلاک چین IOTA برای ایجاد شفافیت در زنجیره تامین این شرکت خبر داد.
به گزارش نشریه «وگیو بیزینس»، ویلیامز که پیشتر در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب جایزه LVMH شده و همچنین سوابقی درخشان مانند همکاری با شرکت‌های نایکی، مانسلر و دیور را نیز در کارنامه خود دارد، از راه اندازی بلاک چین مذکور با همکاری شرکت بزرگ «Avery Dennison» و شرکت فعال در زمینه اینترنت اشیاء «Everything» خبر داد.
لازم به ذکر است شرکت IOTA، از جمله شرکت‌های به نام فعال در زمینه اینترنت اشیاء بوده که در سیستم بلاک چین خود از پروتکلی به نام Tangle بهره می‌برد. Tangle بر خلاف بلاک چین از جمله پروتکل‌هایی است که از سیستم بلاک یا استخراج استفاده نکرده و به جای آن از سیستم DAG بهره می‌برد. این سیستم در حقیقت سیستمی توپولوژیک بوده که در آن، انواع مختلف تراکنش‌ها و یا زنجیره‌های مختلف موجود در شبکه اجرا می‌شوند.
پیشتر نیز خبرهایی در خصوص همکاری احتمالی شرکت IOTA با Alyx منتشر شده بود. قرار است در سیستم بلاک چینی مذکور، ۹ محصول شرکت Alyx به همراه بارکد QR خود به صورت آزمایشی مورد تست قرار بگیرند. این بارکد حاوی اطلاعات مربوط به زنجیره تامین محصول از جمله مواد خام تشکیل دهنده آن، محل ساخت و اطلاعات مربوط به حمل کالا خواهد بود.
پس از ورود اطلاعات مورد نیاز مذکور توسط کارکنان شرکت Alyx، نوبت به همکاری شرکت Everything خواهد رسید تا اطلاعات داده شده به آنها بر روی لجر ثبت شده و پس از آن، نوبت به Avery Dennison خواهد رسید تا برای هر محصول، یک آی دی دیجیتال اختصاصی تولید کند.
ویلیامز تاکید کرده که قصد دارد هر چه سریعتر تمامی محصولات شرکت Alyx را جهت ایجاد شفافیت در زنجیره تامین کالا، بر روی بلاک چین مذکور به ثبت برساند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location