video thumb

آغاز همکاری KuCoin و بایننس/ همکاری جای رقابت را گرفت

شرکت مبادلات ارزی دیجیتال KuCoin از تصمیم خود برای ارائه کلیه خدمات مالی مبادلاتی به مشتریان ارز دیجیتال رقیب این شرکت یعنی BinanceCoine خبر داد. بر اساس این گزارش، مشتریان بایننس از این پس می‌توانند با رجوع به پلتفرم KuCoin نسبت به انجام کلیه امور مورد نیاز خود از جمله سپرده گذاری، برداشت از حساب و یا انتقال ارز دیجیتال به حساب دیگر اقدام نمایند.
در همین راستا، »مایکل گن« مدیر عامل KuCoin در پیامی توئیتری نوشت: KuCoin همواره به دنبال حمایت از پروژه‌های بلاک چینی بوده که برای جهان ایجاد ارزش می‌نمایند. پذیرش عمومی بلاک چین پایان ماجرا است و همه با به سمت تحقق این هدف مشترک گام بر می‌داریم.
با این حساب، KuCoin نخستین پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال بزرگ جهان به حساب می‌آید که معادلات رقابت در این بازار را تغییر داده و به کمک رقیب خود شتافته است.
اما «چننگپنگ ژائو»، مدیر عامل بایننس نیز در پیام توئیتری خود نوشت: مبادلات ارزی نیازمند پروژه‌های خوب است. چند پایگاه مبادله ارزی به زنجیره توکن‌ها یا پروژه‌های بایننس دسترسی ندارند؟ دیر یا زود این کار را انجام خواهید داد. پس بهتر است زودتر نسبت به انجام آن اقدام نمایید.
گفته می‌شود بایننس پس از حمله سایبری ماه گذشته که منجر به سرقت ۴۱ میلیون دلاری از این پلتفرم پر مخاطب شد، ضریب امنیت خود را به شدت افزایش داده است. با وجود برداشت مبلغ به سرقت رفته از صندوق ذخیره SAFU بایننس، این پلتفرم موفق شد ظرف مدت کوتاهی خسارت وارد آمده را جبران نماید.
با اینحال، حملات سایبری و نقصان ضریب امنیت لازم در پلتفرم‌های مبادلات ارزی امروزه بزرگترین تهدید علیه ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. مساله‌ای که به گفته بسیاری از رگولاتوری‌ها دستکم ۲۰۰ کشور فعال در این صنعت را دستخوش حادث ناگوار ناشی از سرقت این ارزها قرار داده است.