سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارائه‌ی خدمات امنیت بلاک چین برای ۱۰۰ کسب و کار ژاپنی!

بر اساس گزارش خبرگزاری انگلیسی زبان Nikkei Asian Review، یک نوآوری در اشتراک داده ها که با صد شرکت بزرگ ژاپن همکاری می کند، از بلاک چین برای امنیت داده های خود استفاده خواهد کرد.

این پروژه که در بهار سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد، در نظر دارد تا اطلاعاتی درباره محصولات با مشارکت کنندگان به اشتراک بگذارد تا از این طریق بتواند کارایی و بهره وری را بالا ببرد.

ناظر این پروژه، Industrial Value Chain Initiative می باشد که یک سازمان صنعتی است که چهار سال پیش توسط تولید کنندگان علاقه مند به اینترنت اشیاء (IoT) به وجود آمده است.

گفتنی است که درمیان مشارکت کنندگانی که در آینده به این پروژه خواهند پیوست، نام DMG Mori، Mitsubishi Electric و Yaskawa Electric نیز دیده می شود.Nikkei عنوان می کند که انتظار می رود که بلاک چین در مقایسه با مدیریت اطلاعات بر روی سرورها، خطر افشا شدن داده ها را پایین آورده و هزینه های عملیاتی را نیز کاهش می دهد.

همچنین لازم به ذکر است که این اقدام، به خاطر کسانی صورت گرفته است که به شدت مشتاق فناوری بلاک چین هستند. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، ارائه دهندگان خدمات رفاهی نیز در میان کسانی وجود دارند که به دنبال استفاده از این فناوری هستند تا بهره وری را افزایش دهند.

گفتنی است که هفته‌ی گذشته، آدام بک (Adam Back)، مخترع سیستم هش‌‌ کش اثبات کار (hashcash proof of work) و یکی از اولین اشخاصی که بر روی بیت کوین فعالیت می‌کرد، نکاتی را در مورد کاربرد مثبت از فناوری بلاک چین‌‌ در گردهمایی وزیران اقتصادی و رئیسان بانک‌‌های مرکزی با گروه ۲۰ (G20) مطرح کرد.

وی اذعان داشت که این فناوری می‌‌ تواند نیاز به واسطه‌‌های مختلف را از میان بردارد و بانک ‌‌ها می ‌‌توانند به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط باشند. بک همچنین عنوان کرد که بلاک چین‌‌ قدمی دیگر در راستای شبکه‌‌ باز است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location