سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

فعالیت قانونی و رسمی ارزهای دیجیتال در روسیه تا دو هفته آینده

پارلمان روسیه (دوما) قرار است تا دو هفته آینده، قانون مربوط به سرمایه‌های دیجیتال (DFA) را به تصویب برساند. یک مقام محلی مالی روسیه در این خصوص به خبرگزاری دولتی تاس اعلام کرد که این تصمیم پارلمان و مسکو در جهت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال صورت گرفته است.
در همین حال، «الکسی مویسف» معاون وزیر مالیات روسیه اعلام کرده دوما در حال رسیدگی به قانون FDA بوده و انتظار می‌رود طی دو هفته آینده این قانون به تصویب دوما برسد.
مویسف همچنین از آماده سازی قانونی برای پیشنهاد اولیه ارزهای دیجیتال خبر داده که قرار است توسط دوما تصویب شود. با این حساب پارلمان روسیه در حال حاضر دو طرح مربوط به ارزهای دیجیتال را در دست بررسی دارد: قانون موسوم به DFA و قانون مربوط به سکه‌های اولیه پیشنهادی که به گفته مویسف، انتظار می رود DFA دستکم برای خوانش نخست خود هفته آینده مورد تایید قرار گیرد.
به گفته وی، اگر تمامی مراحل تصویب این قانون بر اساس برنامه مورد انتظار پیش رود، قوانین به تصویب رسیده توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور جهت اجرا به دستگاه‌های دولتی و حکومتی ابلاغ خواهد شد. انتظار می‌رود این اتفاق تا اول جولای رخ دهد.
لازم به ذکر است خبرگزاری تاس پیشتر اعلام کرده بود که روسیه اتخاذ قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال را به تعویق انداخته و دلیل این امر نیز لزوم تعیین و تصویب قوانین مربوط به اجرایی سازی FATF و مبارزه با پولشویی عنوان شده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location