سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

فهرست شرکای فیس بوک در پروژه ارز دیجیتال لیبرا منتشر شد

فهرست کامل شرکای همکار با فیس بوک در میزبانی ارز دیجیتال پایدار این شرکت به صورت عمومی منتشر شد. در این فهرست که در تاریخ ۱۴ ژوئن توسط وب سایت The Block منتشر شد، نام حامیان هر دو ارز تولیدی فیس بوک یعنی لیبرا و «فیس بوک کوین» برده شده است.
همانطور که می‌دانیم فیسبوک در حال حاضر، رقمی حدود ۱۰ میلیون دلار برای نودهای مربوط به ارزهای دیجیتال خود هزینه و سرمایه گذاری کرده است. نشریه Bitcoinist حتی فهرستی از نام کسانی که این مبلغ به آنها پرداخت شده را نیز منتشر کرده است. فیس بوک معتقد است این پروژه منجر به ایجاد انقلابی بزرگ در دنیای اینترنت خواهد شد.
نکته قابل توجه در فهرست اسامی مذکور این است که در این فهرست، نام شرکت‌های بزرگی همچون «ویزا» و «مستر کارت» به چشم می‌خورد. اما با اینحال، جای شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات مالی بزرگ دیگر جهان مانند پی پال، استرایپ و Pay U در این فهرست خالی است.
طرح «پول اینترنتی» مد نظر فیسبوک به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند هر آنچه در فضای اینترنت و سایت‌های بزرگ مانند eBay به آن نیاز دارند را تهیه نمایند که البته ارائه این پول به بازار شوکی بزرگ برای «پی پال» به حساب می‌آید.

دریافت امتیاز رایگان بزرگان از فیس بوک
در سیستم مالی فیس بوک، چندین باکس برای شما وجود دارند که توسط فیس بوک و شرکای آن چک می‌شوند. البته باید بدانیم که این شرکا روی هم مبلغ ۱۰ میلیون دلار در پروژه پرداخت مالی دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند و طبیعی است که روی مبلغ هزینه شده خود حساس باشند.
فیس بوک اعلام کرده که قصد پایش لیبرا یا همان فیسبوک کوین را ندارد؛ اما در عوض کنترل خود را بر روی «بنیاد لیبرا» اعمال خواهد کرد که اساسا از همین شرکای فیس بوک تشکیل شده است.
البته باید به این نکته توجه کرد که شرکت‌های بزرگ قراری برای پرداخت ۱۰ میلیون دلار به فیس بوک را ندارند و ظاهرا تنها وجود نام آنها به عنوان ارز فیس بوک در پس این پروژه کفایت می‌کند. در حقیقت شرکت‌هایی مانند اوبر یا ویزا بخشی از سهام ارز دیجیتال فیس بوک را بر اساس اعتبار گرو گذاشته خود دریافت کرده‌اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location