video thumb

احتمال افزایش بیشتر قیمت بیت کوین در بازار/عدم توقف قیمت‌ها روی ۹ هزار دلار

بیت کوین و بدنه کلی بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به افزایش قیمت و موقعیت خود در بازار شدند. تا جاییکه قیمت امروز بیت کوین به ۹ هزار دلار و بالاتر از آن رسید. این بازار گاوی پس از یک سال، موقعیتی ویژه را برای بیت کوین به وجود آورد.
با این اوصاف، بعید به نظر می‌رسد که قیمت بیت کوین زیر رقم ۸۷۴۰ دلار برسد. هر چند به گفته بسیاری از کارشناسان رقم مقاومت بازار این ارز دیجیتال نیز ۹۶۰۰ دلار خواهد بود.
در حال حاضر، قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با ۵ درصد افزایش قیمت به سقف قیمت ۹۲۰۰ دلار نیز رسیده که کمینه قیمت بازارهای محلی برای این ارز دیجیتال در بازه زمانی مذکور ۸۷۰۰ دلار اعلام شده است.
آنچه مسلم است، با گذشت حدود یک هفته، قیمت بیت کوین از ۷۶۰۰ دلار به ۹۰۰۰ دلار رسیده که اگر این رقم را با قیمت ۴۰۰۰ دلاری بیت کوین در اوایل آوریل قیاس کنیم، خواهیم دید که دید که با گذشت حدود ۲ ماه، قیمت بیت کوین در بازار حدود ۱۲۰ درصد پیشرفت داشته است. این میزان پیشرفت قیمت بیت کوین حاکی از آن است که امکان افزایش قیمت این ارز دیجیتال در بازار آن هم در آینده نزدیک وجود دارد. البته با این وجود، بیت کوین همچنان از وجود عوامل مقاومتی فراوانی بر سر راه خود رنج می‌برد که برای افزایش قیمت بیشتر، باید آنها را از سر راه خود بردارد.
«الکس کروگر»، اقتصاد دان برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال با انتشار پیامی توئیتری در خصوص عناصر مقاومتی موجود بر سر راه بازار، نرخ مقاومت بازار برای بیت کوین را ۹۶۰۰ دلار اعلام کرده است.
همچنین «جاش راجر»، از اقتصاد دانان به نام دیگر در این حوزه با انتشار پیامی توئیتری گفت که اگر بیت کوین بتواند کمینه قیمت قیمت خود را روی رقم ۸۷۴۰ دلار حفظ کند، احتمال افزایش مجدد و بیشتر نیز برای این ارز وجود دارد.