video thumb

آغاز همکاری ارز دیجیتال فیسبوک با سیستم بزرگ پرداخت Mercado Libre

به گزارش نشریه کوین تلگراف، بازار اینترنتی آمریکای لاتین به نام Mercado Libre از آغاز همکاری خود با ارز دیجیتال فیسبوک یعنی لیبرا خبر داد.
بر اساس این گزارش، مدیر اجرایی Mercado Libre در این خصوص از آغاز بکار گیری ارزهای دیجیتال در پلتفرم مبادلات مالی و سیتسم‌های پرداخت این بازار خبر داد. این در حالیست که یک منبع نا شناس حتی پا را فراتر از این گذاشته و از آغاز شراکت دو طرف با یکدیگر خبر داده است.
ظاهرا قرار است Mercado Libre به عنوان یکی از نودهای شبکه بلاک چین فیسبوک، کار خود را آغاز کند. لازم به ذکر است Mercado Libre یکی از پر طرفدارترین پلتفرم‌های تجارت اینترنتی در آمریکای لاتین به حساب می‌آید که در ۱۹ کشور این منطقه فعال است.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها، پلتفرم مبادلاتی ارز دیجیتال لیبرا فیسبوک قرار است در این هفته رونمایی شود. فیسبوک برای افزایش اعتبار ارز خود از حمایت شرکت‌های بزرگ بین المللی مانند ویزا، مستر کارت، پی پال و اوبر بهره خواهد برد.
اما با این حال، جای شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات مالی بزرگ دیگر جهان مانند پی پال، استرایپ و Pay U در این فهرست خالی است.
طرح «پول اینترنتی» مد نظر فیسبوک به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند هر آنچه در فضای اینترنت و سایت‌های بزرگ مانند eBay به آن نیاز دارند را تهیه نمایند که البته ارائه این پول به بازار شوکی بزرگ برای «پی پال» به حساب می‌آید.