video thumb

قیمت بیت کوین به ۹۳۴۱ دلار رسید

بازار امروز ارزهای دیجیتال نیز مانند روزهای گذشته سیر صعودی را تجربه کرد و دست کم ۲۰ ارز اول بازار تجربه ای مشابه را به ثبت رساندند. قیمت ارز دیجیتال بیت کوین نیز در میان سایر ارزها با افزایشی بسیار قابل توجه به بالای ۹۳۰۰ دلار رسید.
با این حساب قیمت امروز بیت کوین نسبت به روز گذشته با ۲٫۶۹ درصد افزایش روبرو شده و بیشینه قیمت این ارز در بازار به ۹۳۴۱ دلار رسید. بیت کوین طی یک هفته گذشته تاکنون حدود ۱۸ درصد رشد قیمت داشته است.
نشریه کوین تلگراف نیز امروز با انتشار گزارشی از عبور تعداد آدرس های فعال دارندگان بیت کوین از مرز یک میلیون عدد تا تاریخ ۱۴ ژوئن خبر داد. همچنین ارز دیجیتال اتریوم که همواره رتبه دوم ارزهای دیجیتال بازار را به خود تخصیص داده از افزایش سرمایه موجود در شبکه خود به ۲۹٫۱ میلیون دلار خبر داد. گفته می‌شود سرمایه موجود در شبکه ریپل نیز به رقمی حدود ۱۸٫۳ میلیون دلار رسیده است.
نشریه Coin360 نیز از افزایش ارزش ۱٫۵ درصدی اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. قیمت هر اتر در بازار امروز به ۲۷۳ دلار رسیده و طی یک هفته گذشته با رشد ۱۵ درصدی روبرو شده است.
ارزش ارز دیجیتال ریپل نیز طی ۲۴ ساعت گذشته با ۴٫۲ درصد افزایش روبرو شده و هم اکنون قیمتی حدود ۰٫۴۳۵ دلار دارد. البته قیمت این ارز طی هفته گذشته ۱۱٫۵ درصد نسبت به هفته قبل از آن سقوط داشته است.
اما امروز در میان ۲۰ ارز برتر بازار، تنها ارز MIOTA با افت ۲ درصدی قیمت روبرو بوده و مابقی رشدی صعودی داشته‌اند. در حال حاضر، ارزش کل سرمایه موجود در شبکه ارزهای دیجیتال بازار به رقم ۲۸۸ میلیارد دلار می‌رسد که این میزان نسبت به هفته قبل، ۱۵ درصد رشد داشته است.