سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

فیس‌ بوک از انجمن لیبرا و شبکه آزمایشی خود رونمایی خواهد کرد!

طبق گزارش خبرگزاری بلاک، فیس بوک غول رسانه های اجتماعی در روز ۱۸ ژوئن از انجمن لیبرا رونمایی خواهد کرد. با توجه به این گزارش، فیس بوک و ده ها تن از شرکای آن از انجمن لیبرا به عنوان یک ناظر بر ارز دیجیتال این شرکت، در ژنو سوئیس رونمایی خواهند کرد. در جریان این رویداد انتظار می رود که این شرکت، شبکه آزمایشی بلاک چین خود را نیز راه اندازی کند.

خبرگزاری بلاک ادعا می کند یک پست نامشخص از فیس بوک دیده است. طبق این پست، دارایی دیجیتال لیبرا، میزبان بلاک چین مختص خود و توسط لیبرا ریزرو (Libra Reserve) پشتیبانی می شود. لیبرا ریزرو، منبع ذخیره دارایی های واقعی است که ظاهرا باید به این توکن ثُبات، تورم کم، پذیرش جهانی و قابلیت تغییر پذیری را ارائه دهد.

علاوه براین، خبرگزاری بلاک خاطرنشان می کند که نرم افزار مبتنی بر شبکه، متن باز و تحت گواهینامه آپاچی ۲٫۰ خواهد بود. این غول رسانه های اجتماعی مدعی است که این سیستم بتواند بدون دسترسی به سیستم مالی به مردم خدمت ارائه دهد. و در نهایت، بر اساس این گزارش، این شرکت همچنین اعلام کرد که در نظر دارد تا بر الزامات قانونی تمرکز کند:

همکاری و نوآوری با بخش مالی، شامل قانون گذاران و کارشناسان در سرتاسر صنایع مختلف، تنها راه برای تضمین یک چارچوب پایدار، امن و قابل اعتماد در این سیستم جدید است.

همانطور که در اوایل ماه جاری کوین تلگراف گزارش داده بود، در حال حاضر منابع متعددی انتظار دارند که زمان راه اندازی ارز دیجیتال فیس بوک، در روز ۱۸ ژوئن باشد.

همچنین گفتنی است که اخیرا، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه فیس بوک توسط بیش از ده ها شرکت شامل ویزا، مسترکارت، پی پال و اوبر برای ارز دیجیتال خود که به زودی رونمایی خواهد شد، مورد حمایت قرار گرفته است. و چنین گزارش شده که برای هر کدام از این شرکت ها مبلغ ۱۰ میلیون دلار برای مشارکت در این پروژه پرداخت کرده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location