سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحلیل آماری تغییرات قیمت اتریوم طی یک هفته گذشته

لیست عناوین این مطلب

قیمت اتریوم طی چند روز گذشته از مرز ۲۶۰ دلار نیز گذشته و ۲۶۵ دلار را تجربه کرد. قیمت این ارز دیجیتال پر طرفدار امروز به ۲۷۵ دلار نیز رسید. اما ورود اتریوم به فاز قیمتی بالاتر آن هم تنها طی چند ساعت، به وضوح نشان دهنده ورود این ارز دیجیتال به فاز گاوی بازار است.
به گفته کارشناسان حوزه بازار ارزهای دیجیتال، این پیشرفت قیمت اتریوم تا مرز ۳۰۰ دلار و حتی بالاتر از آن نیز طی چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

تحلیل جدول قیمت هفتگی اتریوم:

ابتدای هفته گذشته، قیمت اتریوم کار خود را بر پایه ۲۳۰ دلار آغاز کرده و در ادامه کار خود، قیمت‌های بالاتر از جمله ۲۴۵ و ۲۵۰ دلار را تجربه کرده و البته بر روی قیمت ۲۵۰ دلار متوقف شد.
اما در شرایط پایان هفته جاری (میلادی)، اتریوم قیمت ۲۷۴٫۵ دلار را نیز تجربه کرده که می‌توان گفت نرخی صعودی به خود گرفته است. به علاوه، همانطور که گفته شد، آغاز حرکت سریع و صعودی قیمت‌ها از ۲۶۵ دلار، خود نشان دهنده ورود بازار اتریوم به فاز گاوی است. یعنی از موج قبلی با رقم ۲۵۲ دلار تاکنون، شاهد افزایش ۵۰ درصدی نرخ رشد این ارز بوده‌ایم.
اما کمینه قیمت اتریوم طی یک هفته گذشته حدود ۲۶۰ دلار بوده است. اگر این قیمت را با کمینه موج قبلی که حدود ۲۵۲ دلار بود قیاس کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که این کمینه نیز نسبت به موج قبل ۶۱٫۸ درصد رشد داشته است.
با اینکه بیشینه قیمت اتریوم نیز رقم ۲۷۵ دلار اعلام شده، اما با این حال به نظر می‌رسد اسن قیمت طی هفته آینده به بالای ۲۸۰ دلار افزایش یابد.

نمودار بالا نشان دهنده این موضوع است که شیب تغییرات قیمت اتریوم کاملا روندی صعودی به خود گرفته و با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد. مادامیکه قیمت اتریوم بالای ۲۶۰ دلار باشد، امکان جا به جایی متوسط قیمت و افزایش رقم آن نیز وجود دارد. همینطور در خصوص بیشینه قیمت که در حال حاضر به سمت ۲۸۸ دلار میل می‌کند نیز امکان رسیدن رقم آن به بالای ۳۰۰ دلار وجود دارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location