سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

حرکت تدریجی فعالیتهای Bittrex به سمت خارج از آمریکا

طی چند روز گذشته خبرهایی از بسته شدن دسترسی شهروندان آمریکایی به بزرگترین پلتفرم مبادلات ارزی دیجیتال جهان یعنی بایننس، شوک بسیار بزرگی به بازار این ارزها در آمریکا وارد آورد. امروز نیز خبرهایی مربوط به از دسترس خارج شدن بیترکس Bittrex برای این شهروندان در داخل خاک آمریکا، بار دیگر بازار را ملتهب کرد.

اما پلتفرم بیترکس با ارسال ایمیل به کاربران خود اعلام کرد که امکان دسترسی به بخش Bittrex international این پلتفرم برای شهروندان آمریکایی فراهم شده و این دسته از کاربران می‌توانند از تاریخ ۲۸ ژوئن نسبت به انجام مبادلات ارزی خود اقدام نمایند. بیترکس همچنین فهرستی از ارزهای در دسترس شهروندان آمریکایی از تاریخ یاد شده و البته بر روی پلتفرم Bittrex international منتشر کرده است:

اما این پلتفرم بزرگ اعلام کرده که با ارسال ایمیل مجدد به مشتریان آمریکایی خود برای آنها توضیح خواهد داد که با توکن‌های از دسترس خارج شده خود چه کنند. از تاریخ اعلام شده، تمامی سفارش های خرید توکن، امکان نقل و انتقال و … برای شهروندان آمریکایی و بر روی پلتفرم Bittrex امکانپذیر نخواهد بود.

اما بیترکس در عین حال اطمینان داده که قیمومیت و کیف پول‌های کاربران همچنان در دست این شرکت محفوظ خواهد بود. سوالی که این روزها برای بسیاری از کاربران بیترکس مطرح شده، این است که آیا این پلتفرم در حال ترک تدریجی آمریکا به عنوان خانه خود است؟ چراکه تحرکات Bittrex نشان می‌دهد بسیاری از فعالیتهای این شرکت در بخش‌های مختلف در حال انتقال تدریجی بر روی Bittrex international است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location