سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ستایش ارز دیجیتال فیس بوک توسط «رویال بانک کانادا»

شرکت سرمایه گذاری رویال بانک کانادا (RBC ) با انتشار بیانیه‌ای ضمن ستایش ارز دیجیتال مد نظر فیس بوک برای انتشار، اعلام کرد که این ارز به سنگ بنای صنعت ارزهای دیجیتال در تاریخ فعالیت آن بدل خواهد شد.

در همین راستا، «مارک ماهانی» تحلیلگر ارشد RBC و «زاخاری شوارتزمن» نیز با اعلام مطالبی جدا از بروز نشانه‌هایی سخن گفته‌اند که بر اساس آنها، ارز دیجیتال فیس بوک به مهمترین ابداع و تحول تاریخ صنعت این ارزها بدل خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری RBC نیز پیش بینی کرده که ارز دیجیتال فیس بوک راه‌های جدیدی پیش روی مدیریت مالی جهان گشوده و سود حاصل از آن سرشار خواهد بود.

بر اساس طرح اولیه کارشناسی و تحلیل ارز دیجیتال فیس بوک که قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن منتشر شود، بسیاری از کارشناسان دیگر این حوزه نیز نظرات مشابه و مثبت در خصوص ارز دیجیتال فیس بوک داشته‌اند.

در همین راستا، شرکت سرمایه گذاری بانک RBC با ارسال نامه‌ای به سرمایه گذاران خود، قول داده که به زودی نشریه‌ای تحلیلی در خصوص وضعیت ارز دیجیتال فیس بوک و معرفی آن منتشر کند و هدف خود از این کار را نشان دادن ارزش ارزهای دیجیتال و توکن‌های آنها به سرمایه گذاران اعلام کرده است.

به عقیده شرکت مذکور، ارز دیجیتال فیس بوک در سه حوزه اصلی فعالیت خواهد داشت: اپلیکیشن و گیمینگ، پرداخت‌های مالی و بازرگانی.

شبکه خبری سی ان بی سی نیز پیشتر در اوایل ماه جاری میلادی با انتشار گزارشی اعلام کرد که فیس بوک به کارکنان خود اجازه خواهد داد تا از این ماه در صورت تمایل، بخشی از حقوق خود را با ارز فیس بوک دریافت نمایند.

RBC نیز پیش بینی کرده که سهام فیس بوک برای خرید هر ارز دیجیتال آن به رقمی حدود ۲۵۰ دلار خواهد رسید که البته این رقم در حال حاضر، چیزی حدود ۱۸۰ دلار است که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

آخرین اخبار بازار ارزهای دیجیتال و بلاک چین را در ارزجو بخوانید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location