video thumb

افزایش میزان سرمایه شناور BitFinex با توسعه توکن‌های LEO

روند توکنی شدن BitFinex  از طریق فروش توکن‌های LEO فرصتی را برای سرمایه گذاران این عرصه ایجاد کرده تا بتوانند میزان سود خود از مبادلات شناور را به حداکثر میزان ممکن برسانند. توکن LEO در زمان انتشار این گزارش نسبت به هفته گذشته پیشرفت قیمت ۳۲ درصدی داشته است.

سختی‌ها همواره حاصل از اقدامات نا مناسب است. این مثالی است که می‌توان برای صاحبان BitFinex و iFinex زد؛ افرادی که با فشار طاقت فرسای ناشی از افشای مخرب این موضوع هستند که هزینه مبادلات مورد استفاده آنها از طریق صندوق Tether تامین شده تا بتوان از این طریق، هزینه‌های مورد نیاز برای ارائه IEOهای شرکت یاد شده را تامین کنند.

چگونگی تامین هزینه نیز کاملا روشن است: جمع آوری یک میلیارد دلار پول از دست سرمایه گذاران بخش خصوصی. تمامی این هزینه‌ها برای توکنی سازی مبادلات از طریق توکن‌های LEO تامین شده است.

اما خبر قابل توجه اینکه «جاستین سان» نیز اعلام کرده که خواستار کناره گیری از شرکت BitFinex شده است. با اینحال، به نظر می‌رسد سرمایه گذاران میلیونری همچون وی، در حال حاضر خواستار کناره گیری و بیرون کشیدن سرمایه‌های خود از این شرکت نیستند.

به همین دلیل، یکی از سرمایه گذاران بزرگی که تصمیم گرفته تا بخش کوچکی از سرمایه توکنی خود در شرکت یاد شده را حفظ کند، کسی نیست جز میلیونر معروف چینی یعنی «ژائو دانگ».

گفته می شود ادامه پروژه توکنی سازی در BitFinex  با استفاده از توکن‌های LEO منجر به افزایش میزان سرمایه شناور در این شرکت شده؛ موضوعی که بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ را برای ماندن و حفظ سهام خود در BitFinex  را توجیه کرده است.