video thumb

سرمایه گذاری ۲۳ میلیون دلار جنرال موتورز در صنعت ارزهای دیجیتال

به گزارش یک رسانه فعال در زمینه ارزهای دیجیتال ، استارت آپ مبتنی بر بلاک چین Spring Labs از افزایش سرمایه گذاری ۲۳ میلیون دلاری خود برای توسعه این استارت آپ خبر داد.

بر اساس این گزارش، Spring Labs قرار است این مبلغ را جهت ارتقاء پلتفرم پروتکل Spring و همچنین توسعه سه محصول ضد سرقت طراحی شده دیگر برای مبارزه با حملات احتمالی به بخش مالی بلاک چین خود به کار بندد.

Spring Labs گروه محصولات امنیتی خود را تحت عناوین Spring Verify، Spring Defense و Spring Protect ارائه خواهد کرد که همگی برای شناسایی و تشخیص هویت کاربر به کار می‌روند.

به گفته Spring Labs، سالانه رقمی حدود ۴ الی ۶ میلیون دلار بر اثر آی دی‌های تقلبی و سرقت ارزهای دیجیتال بر گردن این صنعت نو پا تحمیل می‌شود. کلاهبرداران فعال در این صنعت از طریق تلفیق برخی اطلاعات حقیقی با حساب‌های کاربری واقعی اقدام به ساخت حساب‌های تقلبی کرده و از این طریق به حساب‌های کاربران دستبرد می‌زنند.

اما نکته قابل تامل در این سرمایه گذاری قابل توجه اینجاست که سرمایه مورد نیاز اجرای این پروژه به صورت مشترک از سوی بانک ارزهای دیجیتال Galaxy Digital و شرکت جنرال موتورز تامین می‌شود که همین امر نشان دهنده اهمیت موضوع این پروژه به حساب می‌آید.

نشریه Cointelegraph نیز پیشتر بیانیه‌ای از سوی شرکت جنرال موتورز منتشر کرده بود که در آن از تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری به نام SPIF خبر داده که در حقیقت با سرمایه گذاری مشترک دو شرکت جنرال موتورز و Spring Labs تشکیل شده و ظاهرا از ماه فوریه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

هدف از تاسیس این شرکت نیز تامین راهکارهای افزایش ضریب امنیت مبادلات و حساب های ارزهای دیجیتال عنوان شده است.