video thumb

کاهش تعرفه مبادلات ارزی برای مشتریان آمریکایی Bittrex

پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال Bittrex با انتشار خبری در وب لاگ خود، از کاهش نرخ مبادلات ارزهای دیجیتال برای مشتریان آمریکایی خود خبر داده و اعلام کرده که این کاهش تعرفه به زودی مشمول کاربران اروپایی این پلتفرم نیز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، Bittrex زمان تقریبی راه اندازی پلتفرم جدید خود در اروپا را تابستان امسال اعلام کرده است. این پلتفرم همچنین به کاربران اروپایی امکان مبادله ارزهای دیجیتال خود با پول فیات را خواهد داد.

اما در خصوص کاهش تعرفه‌های مربوط به مشتریان آمریکایی، Bittrex امکانی برای آنها فراهم کرده تا هزینه مبادله ارزهای دیجیتال خود را به عددی بین ۰ الی ۰٫۱۵ درصد برسانند. البته نرخ پایین تر هزینه مبادلات بر روی پلتفرم Bittrex، مختص کسانی خواهد بود که از زمان راه اندازی پلتفرم Bittrex یا Bittrex International دستکم به میزان ۳۰ هزار دلار مبادله مالی بر روی یکی از این دو پلتفرم داشته‌اند.

لازم به ذکر است، Bittrex چند روز پیش از تعلیق موقت امکان مبادله ارزی برای ۳۲ ارز دیجیتال فعال بر روی پلتفرم مبادلاتی این شرکت برای شهروندان آمریکایی خبر داده و اعلام کرده بود که به دنبال راه اندازی طرحی ویژه برای این دسته از مشتریان خود است.

با این حساب، مشتریان آمریکایی Bittrex می‌بایست از تاریخ ۲۱ ژوئن به بعد از سرویس Bittrex International استفاده کرده و امکان استفاده از پلتفرم عادی این شرکت برای آنها وجود نخواهد داشت.