video thumb

کریپتو والت هزار حساب رایگان ای او اس به کاربران اولیه خود هدیه می‌دهد

یک سرویس کیف پول ارز دیجیتال از ارائه خدمتی خبر داده است که به هزار کاربر حساب رایگان ای او اس EOS ارائه می دهد. لومی والت (Lumi Wallet) می گوید اکانت رایگان ای او اس EOS به کاربران اولیه و کسانی که برای نخستین بار از این خدمات استفاده می کنند، اختصاص داده شده است.

ارزجو: به‌این‌ترتیب به‌جای پاسخ دادن به سؤالات، ارائه اطلاعات یا وارد شدن به سیستم قرعه کشی، تنها کاری که شرکت‌کنندگان باید انجام دهند این است که به‌صورت رایگان در EOS ثبت‌نام کنند. این خدمات زمانی به پایان می رسد که همه ۱۰۰۰ اکانت ارائه‌شده، پر شوند.

این کمپانی اعلام کرده که هدیه مذکور با عنوان لومی با همکاری ماینر گیت (Minergate) و چنجلی (Changelly) وارد دنیای رقابت شده تا به کیف پول برتر EOS بلاک چین تبدیل شود.

لومی مدتی است که در حال ادغام بلاک چین در اکوسیستم خود بوده و در آخرین به روز رسانی، برای اولین بار سکه EOS را در کیف پول خود قرار داده است. دیانا فورمن (Diana Furman) مدیر عامل شرکت لومی والت (Lumi Wallet) گفت: «ما تصمیم گرفتیم تا ثبت‌نام برای کاربران بدون هزینه انجام شود. اول به این دلیل که می خواهیم آنها دسترسی آسان تری به EOS داشته باشند. دلیل دوم این است که عمیقاً باور داریم EOS پلتفرمی برای راستی آزمایی است.»

دیانا فورمن معتقد است که با ادامه توسعه فناوری بلاک چین، کاربران لومی قادر خواهند بود بدون هیچ مانعی آنچه را که EOS به آنها پیشنهاد می دهد، بررسی کنند.

همان‌طور که لومی همکاری خود را با شبکه تنگاتنگ تر می کند، این پلتفرم در حال برنامه ریزی برای ادغام با رمزگذاری‌های مبتنی بر EOS است، از برنامه های غیرمتمرکز (DApps) پشتیبانی می کند و سیستم رأی گیری EOS درون کیف پول را اجرا می‌کند. تیم سازنده این شرکت می گوید برای استفاده از مزایای این هدیه، تنها لازم است که کاربران برنامه لومی والت (Lumi Wallet) را دانلود کرده و در حساب کاربری EOS به‌صورت مجانی ثبت‌نام کنند.

 

پشتیبانی از رمزگذاری‌های بیشتر

لومی والت برای دستگاه‌های اندروید و آی او اس iOS موجود است و در حال حاضر از بیت کوین، اتر، بیت کوین کش و بیشتر رمزگذاری‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند. این شرکت می گوید برای حصول اطمینان از اینکه تراکنش‌های صورت گرفته از طریق این پلتفرم کاملاً محرمانه باقی می ماند، تیم سازنده بسیار مراقب بوده است تا این نرم ‌افزار از طراحی چشم‌گیری برخوردار باشد.

همواره رمزگذاری های جدید اضافه می شوند و ابتدای ماه جاری لومی والت اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۹۰۰ رمزگذاری ای آر سی ۲۰ (ERC-20) پشتیبانی می شوند تا به این ترتیب تبادل میان دارایی‌های دیجیتال گوناگون در هر زمان برای کاربر آسان تر باشد.

لومی خود را برای گام بزرگ بعدی آماده می کند: در این تابستان، شرکت برای ایجاد سیستم منبع باز برنامه‌ریزی کرده است. به گفته تیم سازنده این ارتقا از همان شروع راه اندازی این سیستم، پیش بینی شده بود.

 

بازی ادامه دارد

این پلتفرم همچنین یک کیف پول اختصاصی برای جمع ‌آوری کلکسیون ا اختصاص داده است که با استفاده از آن کاربران قادر هستند همه دارایی ‌ها و رمزگذاری ‌های ERC-721 خود را در مکانی امن نگهداری کنند. این برنامه بر روی تلفن همراه متمرکز شده تا نیاز کاربران را برای استفاده از مرورگر های خاص یا افزونه ‌های وب برای دسترسی به کلکسیون ‌هایشان مرتفع کند.

لومی کالکت همچنین بر روی امکان دسترسی مستقیم و فوری از طریق برنامه به بازی ‌های بلاک چین کار می ‌کند و در ماه گذشته قهرمانان کریپتوی من (My Crypto Heroes) به این پلتفرم پیوست. بر اساس پست منتشر شده در وبلاگ لومی در آن زمان این عنوان یکی از بزرگ ‌ترین بازی ‌های اتریوم پاورد (Ehereum-powered) از لحاظ حجم بود.

این شرکت می ‌گوید که آماده است تا بر روی این «جهش بزرگ» که در صنعت بازی ‌های مدرن در حال وقوع است، سرمایه ‌گذاری کند. تعداد بیشتری از گیمرها به سمت بلاک چین جذب شده ‌اند تا ببینند این فناوری چه چیزی برای عرضه ‌کردن دارد. در کنار رویکرد های جدید نسبت به دارایی ‌ها، فرمت بازی ‌ها نیز درحال تغییر است.