video thumb

عملکرد برتر بیت کوین در سال ۲۰۲۰ نسبت به سایر کلاس‌های دارایی!

با وجود اینکه تنها سه روز تا رویداد هاوینگ بیت کوین باقی مانده است، این ارز دیجیتال در حال حاضر از هر کلاس دارایی عملکرد بهتری دارد. داده های منتشر شده توسط شرکت تحقیقات بازار فادستریت نشان می دهد که بیت کوین (BTC) برترین کلاس دارایی سال ۲۰۲۰ تاکنون است.

این داده ها که توسط توماس لی از فاندستریت به توییتر ارسال شده است، نشان می دهد که بیت کوین حداقل به میزان ۱۹ درصد از سایر کلاس های دارایی پیشی گرفته است. این در حالی است که در بیت کوین از ابتدای سال حدود ۳۹ درصد سود کسب کرده است.

ثروت های ۲۰ ساله ایالات متحده به عنوان دومین دارایی برتر سال با سود ۲۱٫۱ درصد هستند، پس از آن طلا با ۱۲٫۵ درصد و خزانه های ایالات متحده با ۸٫۹ درصد.

اوراق قرضه دولتی جهانی و نزدک به ترتیب ۱٫۸ درصد و ۱٫۷ درصد افزایش یافته اند، در حالی که صندوق های اعتباری و نقدی با درجه بالا تقریباً ۰٫۵ درصد افزایش یافته اند. همه کلاس دارایی های دیگر در حال حاضر در محدوده قرمز هستند.

بیت کوین برای دومین سال پیاپی، بهترین عملکرد را دارد

در این پست همچنین به عملکرد ۱۳ کلاس برتر دارایی سال ۲۰۱۹ می پردازیم که بیت کوین بار دیگر با افزایش ۹۲٫۲ درصدی در ۱۲ ماه در صدر قرار دارد.

نزدک با ۳۵٫۲ درصد افزایش در رتبه دوم، پس از آن S&P 500 با ۲۸٫۹ درصد و شاخص جهانی MSCI با ۲۵٫۲ درصد افزایش در رده های بعدی قرار دارند.

بیت کوین همچنین بهترین دارایی سال ۲۰۱۷ با سود بیش از ۱،۵۵۰ درصد است و می توانست برترین کالای سال ۲۰۱۶ باشد.

از این مطلب، این گونه به نظر می رسد که بیت کوین از ابتدای سال ۳۳٫۵ درصد افزایش داشته و از ۷۲۰۵ دلار به ۹،۶۲۰ دلار دست یافته است. بیت کوین به عنوان پنجمین دارایی با عملکرد قوی در میان ده دارایی دیجیتال برتر از نظر ارز ش سرمایه می باشد.

خمچنین لازم به ذکر است که بیت کوین اس وی (BSV) در حال حاضر بیشترین میزان افزایش را برای سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده است، این ارز دیجیتال با ۱۱۵ درصد افزایش از ۹۸ دلار به ۲۱۰٫۵ دلاررسیده است. تزوس (XTZ) در رده دوم قرار دارد و با افزایش ۱۰۷٫۵ درصدی از ۱٫۳۵ دلار به ۲٫۸۰ دلار رسیده است. اتر (ETH) و استلار (XLM) هر کدام تقریباً ۶۱ درصد افزایش داشته اند.