سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیرعامل بیتمکس انتظار دارد که سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری پل تودور جونز بر روی بیت کوین پیروی کنند

براساس گزارش های منتشر شده، مدیرعامل بیتمکس انتظار دارد که پل تودور جونز (Paul Tudor Jones) با سرمایه گذاری در بیت کوین سرمایه گذاران بزرگ بیشتری را به بازار ارز دیجیتال وارد کند.

پل تودور جونز، سرمایه گذار افسانه ای صندوق های پوشش ریسک، با آشکار ساختن این مسئله که بیت کوین (BTC) بخشی از سبد دارایی هایش می باشد، هیجانات گسترده ای را در بازار ارزهای دیجیتال برانگیخت. معامله گران و فعالان صنعت مانند مدیرعامل بیتمکس انتظار دارند که این اقدام، سرمایه گذاران بزرگ بیشتری را به بازار جذب کند.

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل دومین صرافی ارز دیجیتال بزرگ جهان یعنی بیتمکس اظهار داشت که جونز به تازگی خطر شغلی را از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین حذف کرده است.

جونز راه را برای ورود سایر مدیران صندوق های پوشش ریسک به بیت کوین باز می کند

هیز تنها در این فکر نیست که سرمایه گذاران نهادی بیشتری از روش جونز برای محافظت در برابر خطرات تورمی پیروی کنند. برایان کلی (Brian Kelly) ، تحلیلگر بیت کوین در CNBC ، و معامله گران Fast Money درCNBC درباره تاثیر احتمالی اخبار مربطو به سرمایه گذاری این میلیاردر بر روی بیت کوین بحث کردند.

کارن فینمن (Karen Finerman)، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت مشاوره Metropolitan Capital Advisors و عضو هیئت مشاوران Fast Money در CNBC نیز معتقد است که جونز راه را برای جذب بیشتر صندوق های پوشش ریسک و سرمایه گذاران اصلی در بیت کوین هموار می کند. فینمن تصریح کرد: اکنون که جونز در آن سرمایه گذاری کرده است، خرید بیت کوین احساس امنیت بیشتری خواهد کرد.

برایان کلی می گوید، بیت کوین از طلا بهتر است

جونز اظهار داشت که بیت کوین نقشی اساسی را برای او یادآوری می کند که طلا در بحران اقتصادی دهه ۱۹۷۰ بازی کرد. براساس گزارش برایان کلی، هم بیت کوین و هم طلا به دلیل ویژگی های مشترک خود مانند عرضه تحت پوشش، می توانند در شرایط فعلی اقتصادی عملکرد خوبی داشته باشند. با این حال، تحلیلگر بیت کوین CNBC می گوید که بیت کوین به دلیل ماهیت دیجیتال و موبایلی خود در محیط فعلی نقش بزرگ تری را ایفا خواهد کرد. کلی همچنین بیان کرد که بیت کوین “صعود بسیار بالاتری” دارد.

همچنین لازم به ذکر است که در تاریخ ۲ ماه مه، صرافی بزرگ آمریکایی کوین بیس، گزارشی را منتشر کرد که ادعا می کند بحران ناشی از ویروس همه گیر کرونا، باعث می شود که بیت کوین برتر از طلا باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location