سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش تعداد کاربران ارزهای دیجیتال زن در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰!

یک مطالعه جدید که توسط کوین مارکت کپ منتشر شده است، رشد فزاینده ای را در بین کاربران ارز دیجیتال زن در اروپا و آمریکا نشان داد. این گزارش حاکی از رشد ۴۳٫۲۴ درصدی در بین کاربران زن در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ است. طبق این مطالعه، این میزان با ۱۵٫۵ درصد افزایش در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ مقایسه شده است.

در این بین، کاربران ارز دیجیتال زن با میانگین سنی ۱۸-۲۴ سال با رشد ۶۵ درصدی روبرو شدند که زنان قاره های قاره آمریکا و اروپا بیش از ۵۰ درصد رشد را تجربه کردند. این تحقیق به طور متوسط بیش از ۸۰ درصد رشد را در برخی از کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا نشان می دهد.

یونان در آمار جهانی بالاترین میزان را به دست آورد

در آمریکای لاتین نیز آرژانتین در صدر است. آنها رشدی بیش از ۹۸٫۲۳ درصد را تجربه کردند، به دنبال آن کلمبیا با ۸۲٫۰۳ درصد و ونزوئلا با ۸۰٫۲۳ درصد قرار دارند.

یونان، سریع ترین میزان رشد در اروپا را با ۱۶۳٫۶۷ درصد رشد در اختیار داشت پس از آنها رومانی با ۱۲۵٫۰۹ درصد، پرتغال با ۸۹٫۹۵ درصد، اوکراین با ۸۶٫۶۸ درصد و چک با ۸۵٫۶ درصد قرار دارند. در آسیا، فقط اندونزی رشد بیش از ۸۸٫۹۲ درصد را به ثبت رسانده است.

به نظر می رسد اروپا با رشد ۵۸٫۵۵ درصدی در سه ماهه اول سال  ۲۰۲۰ بالاترین میزان رشد را دارد و پس از آن  آمریکا با ۵۰٫۵۹ درصد رشد قرار دارد. آفریقا همچنان از نظر رشد با میانگین متوسط ۱۷٫۹۹ درصد، کمترین میزان رشد را دارد.

کاهش تعداد کاربران چینی در بحبوحه شیوع ویروس همه گیری کووید ۱۹

کوین تلگراف پیشتر از کاهش چشمگیر کاربران چینی خبر داده بود. این کشور بین ۱۴ تا ۲۵ ژانویه از جایگاه سیزدهم به جایگاه بیست و چهارم سقوط کرد. گمانه زنی می شود که این اتفاق به دلیل افزایش سانسور از فایروال بزرگ چین رخ داده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location