video thumb

پشتیبانی سامسونگ پی از کارت ویزای Swipe

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که دارندگان Swipe Visa اکنون می توانند پرداخت های خود را به وسیله ارز دیجیتال و با استفاده از سامسونگ پی (Samsung Pay) در تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند خود پرداخت کنند.

پلتفرم ارز دیجیتال ویزا کارت

این ادغام به کاربران سامسونگ پی اجازه می دهد تا با استفاده از دستگاه های دارای قابلیت سامسونگ پی، از مانده کارت های کارت ویزای Swipe خود پرداخت هایشان را انجام دهند.

این شرکت ادعا کرده است که به اولین پلتفرم کیف پول دیجیتال تبدیل شده است که پشتیبانی چند ملیتی را هم برای گوگل پی و هم برای سامسونگ پی ارائه می دهد.

این ادغام به صاحبان کارت های Swipe در انگلستان و اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا از بیش از ۵۰ میلیون موقعیت مکانی در سراسر جهان مبلغی را از مانده حساب های ارز دیجیتال خود بپردازند.

جان کنث (John Khenneth)، مدیر ارشد عملیاتی Swipe به کوین تلگراف گفت که رابطه این شرکت با سامسونگ از طریق بانک Contis Financial شکل گرفته است.

وی گفت: “ما چند ماه پیش علاوه بر دریافت تائیدیه برنامه کارت فیزیکی، برای برنامه کارت دیجیتال نیز توسط ویزا تأیید شدیم و از آن زمان با این بانک و سامسونگ پی ادغام شده ایم.”

کنث اظهار داشت که Swipe “امیدوار است تا به این دوستداران سامسونگ دست پیدا کند که با کمک ابتکارات بلاک چین سامسونگ، ارز دیجیتال را برای مخاطبان خود روشن تر سازد.”

کووید ۱۹ نیاز به راه حل های پرداخت بدون تماس را برجسته می کند

کنث گزارش می دهد که از زمان شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا، تعداد پرداخت های دیجیتال در گوگل افزایش یافته است. وی در ادامه اضافه کرد: وقتی مردم از کارت های نقدی و کارت های فیزیکی دور می شوند ، گوگل پی و حالا هم سامسونگ پی می توانند واقعاً کمک کنند و کانال های جدید UX بدون درز ایجاد کنند.”

Joselito Lizarondo ، مدیرعامل شرکت Swipe عنوان کرد: “با توجه به همه مسائلی که ویروس کووید ۱۹ ایجاد کرده است و مردم از کالاهای فیزیکی مانند پول نقد و در بعضی موارد کارت ها دور می شوند، یک راه حل دیجیتالی واقعاً کمک می کند تا نیازهای مشتری خود را در اولویت قرار دهیم.”

با نگاه به جلو، کنث اظهار داشت که Swipe هم اکنون در حال کار است تا در پایان سال در منطقه جنوب شرقی آسیا / آسیا اقیانوسیه فعال شود و افزود که این پلتفرم اخیراً تائیدیه ایالات متحده را نیز دریافت کرده است.