سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تیم دراپر پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین به ۲۵۰ هزار دلار می‌رسد!

بر اساس گزارش های منتشر شده، تیم دراپر به شوخی گفته است که اگر بیت کوین تا اوایل سال ۲۰۲۳ به ۲۵۰،۰۰۰ دلار نرسد، یک تخم مرغ خام می خورد.

تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه گذار مشهور، در سخنرانی در هفته بلاک چین مجازی تأیید کرد که وی به پیش بینی خود مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به یک عدد شش رقمی پایبند است.

در سال ۲۰۱۸ ، تیم دراپر یک حرف جسورانه زد، مبنی بر اینکه قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ به ۲۵۰،۰۰۰ دلار برسد. وی تا به امروز به این موضوع پایبند است:

“این پیش بینی من است. من به آن پایبند هستم. من بسیار اطمینان دارم که این اتفاق خواهد افتاد. این اتفاق می افتد. این مسئله یه جورایی خنده دار است”

وی چند دلیل عمده را که ممکن است منجر به رسیدن به این قیمت شود، استناد می کند. دراپر معتقد است که بسته محرک گسترده دولت آمریکا باعث کاهش ارزش دلار و شده ومردم را به سوی ارزهای دیجیتال سوق خواهد داد. او همچنین انتظار دارد که بیت کوین در این بازه زمانی شاهد استقبال گسترده تجاری در سراسر جهان باشد.

دراپر می گوید شرکتی به نام OpenNode (که وی در آن ۱٫۲۵ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است) می تواند به تحقق آن کمک کند. OpenNode در حال ساخت یک دروازه پرداخت بیت کوین در شبکه لایتنینگ است که به دلیل تسویه تراکنش های سریع BTC شناخته شده است.

با گذشت زمان، دراپر معتقد است که چنین خدماتی مزیت رقابتی خود را نسبت به بازیکنان معمولی – کارتهای اعتباری – اثبات خواهد کرد و سهم بازار آنها را خ.اهند ربود، درست همانطور که مستر کارت و ویزا سهم بازار American Express را در اختیار خود گرفتند.

دراپر همچنین به شوخی قول داده است اگر پیش بینی او محقق نشود یک “تخم مرغ خام” بخورد. کنایه یک قولی که توسط جان مکافی صورت گرفته است.

گفتنی است که با شروع شمارش معکوس برای رویداد هاوینگ، توجهات به سوی حرکت قیمت بیت کوین افزایش می یابد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location