سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارائه دامنه‌های بلاک چین crypto. به ۱ میلیون کاربر توسط MyEtherWallet

بر اساس گزارش های منتشر شده، کاربران MyEtherWallet، یک برنامه کیف پول اتریوم، به زودی می توانند دامنه crypto. را از رابط کیف پول خریداری کنند. Unstoppable Domains، شرکتی که امیدوار است آگاهی از نوع دامنه غیرمتمرکز را گسترش دهد، با ارائه دهنده کیف پول وارد همکاری شد.

ادغام با MyEtherWallet باعث می شود ارائه دهنده دامنه به ۱ میلیون کاربر فعال ماهانه کیف پول دسترسی داشته باشد. Unstoppable Domainsبه این شرکت کیف پول به عنوان یک ثبت دامنه اشاره می کنند، که معمولاً شرکت هایی هستند که مسئول فروش دامنه هستند.

برخلاف ثبت دامنه سنتی، حضانت دامنه با کیف پول خاصی گره خورده است و توسط هیچ نهاد متمرکز کنترل نمی شود. دامنه crypto. براساس قراردادهای هوشمند Unstoppable Domains در اتریوم است که وظیفه اختصاص دامنه ها و جستجوی آدرس ها را دارند.

دامنه crypto. ازسرویس نام اتریوم (ENS) جدا است، که دامنه های .eth را اختصاص می دهد، اما عملکردشان مشابه است. Unstoppable Domains می توانند دامنه crypto. را با یک کیف پول اتریوم گره بزنند و این امر امکان ارسال پول به آدرس های قابل خواندن توسط انسان را فراهم می آورد.

ساخت یک وب غیرقابل کنترل

این شرکت همچنین دامنه crypto. را به عنوان یک جایگزین غیرقابل کنترل برای آدرس های وب موجود سوق می دهد. از آنجا که این دامنه، خارج از زیرساخت نام دامنه سنتی است، مرورگرهای عادی نمی توانند وب سایت های crypto. را باز کنند. همانطور که در ماه مارس توسط کوین تلگراف گزارش شده است، مرورگر اپرا با شرکت Unstoppable Domains برای پذیرش دامنه های مبتنی بر بلاک چین وارد همکاری شد.

با این حال اپرا تنها ۲٫۲ درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد. Unstoppable Domains برای کاربران کروم یک افزونه مرورگر را منتشر کرد. این شرکت تأکید می کند که دامنه های بلاک چین قصد ندارند وب سایت را غیر قابل کنترل کنند، اما به کاربران کمک می کنند تا هنگام انتشار محتوا، محدودیت ها را دور بزنند.

شایان ذکر است که بسیاری از سیستم های سانسور خفیف تر فقط بر روی سرورهای DNS پیاده سازی می شوند و می توان با ابزارهایی مانند Google DNS از آن دور شد. بنابراین، دامنه crypto. می تواند در این سناریوها کمک کند.

کیف پول های ارزهای دیجیتال به عنوان فروشنده عمل می کنند

برد کام (Brad Kam)، یکی از بنیان گذاران Unstoppable Domains در گفتگو با کوین تلگراف اظهار داشت که MyEtherWallet فقط آغاز کار است. وی در ادامه عنوان کرد:

“کیف پول های ارز دیجیتال بهترین مکان برای کاربران ارزهای دیجیتال برای کشف دامنه های بلاک چین هستند. ما دوست داریم با کیف پول های دیگری که علاقه مند هستند نیز صحبت کنیم.”

از آنجا که کیف پول ها نیز دامنه ها را نگهداری می کنند، منطقی است که آنها خدمات خرید را ارائه دهند، شبیه به همان که اکثر آنها ابزارهایی برای خرید ارزهای دیجیتال ارائه می دهند. کام نتیجه گرفت:

“این ادغام نشان می دهد که کیف پول ها، به چیزی بیشتر از یک مکان صرف برای ذخیره ارز دیجیتال تبدیل شده اند، در واقع آنها در حال تبدیل شدن به پورتالی برای دسترسی به محصولات و خدمات بلاک چین هستند.”
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location