سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اپیدمی جهانی ویروس کووید ۱۹، مشکلاتی جدی در مورد حریم خصوصی ایجاد می‌کند!

این روزها شرکت های مختلفی به دنبال ارائه برنامه هایی برای ردیابی تماس با فرد مبتلا به ویروس کرونا هستند و برای این منظور باید داده های شخصی خود را در این برنامه ها به اشتراک بگذارند، اما آیا به اشتراک گذاری داده های شخصی به منظور کمک به مبارزه با همه گیر جهانی و ناشناس نگه داشتن این داده ها برای محافظت از حریم شخصی شما امکان پذیر است؟

عناوین خبرها ترسناک است. میلیون ها مبتلا به ویروس کرونا، بیش از ۱۷۰،۰۰۰ مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا. هیچ چیز، جان های را از دست داده را بازنمی گرداند و شرایط را به روال عادی قبل از شیوع ویروس کووید ۱۹ برنمی گرداند. در حالی که  ما با کسانی که زندگی آنها به دلیل این اپیدمی تغییر کرده است، ابراز همدردی می کنیم، اما این بیماری برای کسانی که دارای کسب و کارهای خصوصی هستند، پیامدهای ترسناکی دارد که به اندازه خود این بیماری همه گیر ترسناک است. اپل و گوگل در راه حل های ردیابی تماس و ارتباط با یکدیگر همکاری می کنند و دولت ها از طریق دستگاه های شخصی خود حرکت و حتی بیومتریک شهروندان را ردیابی می کنند. هنگامی که با ویروس کووید ۱۹ از طریق مسافت اجتماعی، معالجه پزشکی و واکسیناسیون مقابله شود، حفظ حریم خصوصی همچنان رعایت خواهد شد.

بین حفظ حریم خصوصی و بهداشت عمومی یک رابطه برقرار است، و آن چیزی است که در چرخه اخبار به دست می آورد – و به درستی نیز چنین است. همیشه تجارت وجود دارد. ما هر روز این معاملات را انجام می دهیم. ما به صورت دلخواه و غالباً ناآگاهانه داده های شخصی خود را در ازای خدمات خاص مانند دریافت Uber یا Lyft از دست می دهیم.  داستان های اخیر بر ترس از وضعیت های نظارتی، ردیابی گسترده و ردیابی، بحث اخلاقی که بر اساس آن اطلاعات شناسایی شخصی برای مدیریت همه گیری لازم است، دلالت دارد و اینکه آیا افرادی که جمع آوری داده ها را انجام می دهند، قابل اعتمادهستند.

در این بین یک راه حل جایگزین وجود دارد، راه حلی که شرایط اضطراری فعلی را برآورده کند و نیاز به خدمات بهداشت عمومی و ایمنی را برآورده کند، اما همچنین از حریم خصوصی ما محافظت می کند. راه حل، یک اعتبارنامه دیجیتال یا هویت دیجیتال است.

این فناوری ممکن است مانند ترکیبی از قناوری جدید و قدیمی به نظر برسد و این واقعاً همان چیزی است که هست. اعتبارنامه دیجیتال به سادگی اثبات چیزی است و از چیز دیگری که به آن اعتماد دارید پشتیبانی می شود. مانند دنیای واقعی، گواهینامه رانندگی شما سن، سکونت و حق رانندگی شما را اثبات می کند. اعتبارنامه دیجیتال نیز دقیقاً همین کار را انجام می دهد. به شخصی که گواهینامه رانندگی شما را در دست داردف اعتماد نمی شود زیرا شما صاحب آن را می شناسید و این به این دلیل است که توسط دولتی که آن را صادر کرده است، پشتیبانی می شود. نسخه دیجیتالی می تواند تمام عملکردهای مشابه را بصورت لحظه ای و با قابلیت های بدون لمس و از همه مهمتر – به صورت خصوصی انجام دهد. شما می توانید سن خود را بدون نیاز به فاش کردن آدرس یا قد و وزن خود ثابت کنید. یا می توانید بدون اینکه اسم خود را فاش کنید، اطلاعاتی را در مورد اینکه آیا در مجاورت کسانی که دارای ویروس کرونا هستند قرار گرفته اید یا خیر، به اشتراک بگذارید.

یک اعتبارنامه دیجیتال در تلفن هوشمند شما یا برای کسانی که چنین دستگاه هایی ندارند، در یک فضای ابری امن وجود دارد و از یک ترمینال که از بیومتریک های بی سیم مانند تشخیص چهره یا اسکن عنبیه استفاده می کند، قابل دسترسی است ، دقیقاً مانند آنچه شرکتClear  در فرودگاه انجام می دهد. هر اعتبارنامه دیجیتال می تواند توسط هر سازمان صادر شود و توسط سازمان دیگری خوانده شود، اما شما باید دقیقاً اطلاعاتی را انتخاب کنید که خوانده می شود. به عبارت دیگر، با به اشتراک گذاشتن داده های موقعیت مکانی یا وضعیت سلامتی خود می توانید به مبارزه با این بیماری همه گیر کمک کنید و با این وجود احساس امنیت می کنید که هیچ راهی برای آشکار کردن نام خود ندارید.

در دنیای دیجیتال امروز، مثلث بندی اتفاق می افتد، و این اتفاق زیاد رخ می دهد. تمام داده های جمع آوری شده توسط غول های بزرگ فناوری که شما نام آنها را شنیده اید (و هزاران شرکت کوچک که نام آنها را هرگز نشنیده اید) در دسترس کارگزاران شخص ثالث خواهد بود. داده های شخصی، یک نوع جدید هجوم آوردن به طلا است. در آن صفر و یک ها پول وجود دارد و اگر فکر می کنید مارک زاکربرگ تنها کسی است که اطلاعات شما را به فروش می رساند، اشتباه می کنید. اگر فکر می کنید دولت به حفظ حریم خصوصی شما اهمیت می دهد، بپرسید که از زمان دادرسی زاکربرگ چه چییزی تغییر کرده است.

اما لازم نیست چنین باشد. اعتبارنامه هویت دیجیتال قدرتمند است. با استفاده از اعتماد و تغییرناپذیری که با فناوری بلاک چین همراه است، اکنون می توانیم اعتبار لازم را ایجاد کنیم که تقریباً هر چیزی را اثبات کند، تا زمانی که به شخص یا مؤسسه ای که پشتیبان این ادعا است اعتماد کنید. با این کار، کارفرمای شما می تواند به شما اعتماد کند تا به سر کار برگردید. یک صاحب مغازه می تواند به شما اعتماد کند که برای خرید محصولات خود وارد فروشگاه شوید. استادیوم می تواند به شما اعتماد کند تا به تماشای بازی بیس بال بیایید. نه به این دلیل که به شما اعتماد دارند، بلکه به این دلیل که به ارائه دهنده خدمات درمانی شما که گواهی نامه صادر کرده اند اعتماد دارند. درست مثل همین، زندگی تا حدودی به صورت طبیعی دوباره شروع می شود، در حالی که از حریم خصوصی شما محافظت می شود.

قدرت اعتبارنامه دیجیتال بسیار گسترده است. موارد استفاده از کسب و کارها گسترده است و همزمان با کاهش ریسک، اعتماد و کارآیی را نیز بهبود می بخشد. اعتبارنامه دیجیتال به هر کسی امکان می دهد که هر چیزی را در مورد خود به صورت فوری، بی دردسر و به روشی قابل اثبات، اثبات کند. از خدمات درمانی گرفته تا خدمات بانکی و رای گیری معتبر آنلاین، اعتبارنامه دیجیتال دنیا را برای شما و اطرافیانتان به مکانی امن تر تبدیل می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location