سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آلت کوین حریم خصوصی Beam آماده برای اجرای دومین هار فورک خود در ژوئن سال ۲۰۲۰

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بیم پس از تکمیل اولین هارد فورک خود در آگوست ۲۰۱۹ ، قصد دارد دومین هارد فورک خود را در ژوئن سال ۲۰۲۰ اجرا کند. آلت کوین با محوریت حریم خصوصی، بیم (BEAM) به زودی دومین هارد فورک خود را اجرا خواهد کرد. این فورک الگوریتم اثبات کار (PoW) خود را ارتقا داده و ویژگی های شبکه جدید را فعال می کند.

طبق یک پست وبلاگ، فورک دوم بیم در بلوک ۷۷۷،۷۷۷ رخ خواهد داد و الگوریتم اثبات کار شبکه را از BeamHash II به BeamHash III تغییر داد. پیش بینی می شود که الگوریتم جدید اثبات کار یک پیشرفت اساسی در شبکه استخراج بیم باشد و قابلیت های کامل کارت گرافیکی را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، این شرکت گفت که هارد فورک برای باز کردن برخی از ویژگی های جدید مانند دارایی های محرمانه، پرداخت های یک طرفه و پشتیبانی از پروتکل حفظ حریم خصوصی، Lelantus Mimblewimble طراحی شده است.

کاربران باید اواخر ماه ژوئن نرم افزار بیم را قبل از فورک بروزرسانی کنند

انتظار می رود که دومین هارد فورک بیم در تاریخ ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۰ برگزار شود. گای کورم (Guy Corem)، مشاور بیم در کانال تلگرام بیم خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که این فورک تست نت، چند هفته زودتر از این اتفاق بیفتد. کورم توضیح داد که تاریخ فورک شبکه تست نت بستگی به زمان های بلاک دارد.

بر اساس این اطلاعیه، هارد فورک دیگر نیاز به اقدامات دیگری فراتر از بروزرسانی نرم افزار از سوی کاربران بیم نخواهد داشت. به همین ترتیب، بیم قصد دارد که تا انتهای ماه می، هم نود و هم کیف پول دسک تاپ را منتشر کند و آن را حدود ۳۰ روز در اختیار کاربران قرار می دهد تا آخرین نسخه را به روز کنند. بیم خاطرنشان کرد که نسخه های سازگار نود، کیف پول و ماینر در نسخه Eager Electron 5.0 به بازار عرضه خواهد شد.

به طور خاص، کیف پول های بیم زودتر از عرضه نسخه ۵٫۰ پس از اتمام هارد فورک، کار را متوقف می کنند. به گفته کورم، کاربران هنوز هم می توانند کیف پول را به نسخه جدید ارتقا دهند تا به بودجه خود دسترسی پیدا کنند.

اولین هارد فورک بیم در آگوست ۲۰۱۹ رخ داد

همانطور که رسما اعلام شد، بیم اولین هارد فورک خود را در ۱۹ آگوست سال ۲۰۱۹ به پایان رساند. این فورک، الگوریتم استخراج را در بلوک ۳۲۱۳۲۱ از Beam Hash I به Beam Hash II تغییر داد. پس از وقوع هارد فورک، تیم بیم از کاهش چشمگیر مشکل استخراج خبر داد. این امر باعث شده است که برخی از ماینرها به روزرسانی را به موقع انجام ندهند.

شبکه اصلی بیم در روز دهمین روز تولد بیت کوین (BTC) در تاریخ ۳ ژانویه سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد. بیم یک ارز دیجیتال مبتنی بر حفظ حریم خصوصی است، مانند مونرو (XMR) یا زی کش (ZEC) ، و بر اساس پروتکل حریم خصوصی معروف به میمبل ویمبل است. همانطور که در اواخر سال ۲۰۱۹ گزارش شده است، ایوان بوگاتی (Ivan Bogatyy)، تحلیلگر تحقیقات Dragonfly معتقد است که پروتکل به میمبل ویمبل به دلیل نقض غیرقابل انکار حریم خصوصی نباید به عنوان یک جایگزین مناسب برای زی کش یا مونرو از نظر حفظ حریم خصوصی در نظر گرفته شود.

همچنین لازم به ذکر است که در ماه مارس، دیوید بورکت (David Burkett)، توسعه دهنده لایت کوین (LTC) و گرین (GRIN) پیش بینی کرد که لایت کوین شبکه آزمایشی میمبل ویمبل خود را قبل از پایان تابستان راه اندازی کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location