سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

داده‌ها حاکی است که برخی از آمریکایی‌ها ممکن است با چک حمایتی خود، اقدام به خرید ارز دیجیتال کنند

داده ها حاکی از آن است که بخشی از جمعیت آمریکا ممکن است در حال خرج کردن محرک پولی ویروس کرونا در ارز دیجیتال باشند. نمودار منتشر شده توسط برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کوین بیس، حاکی از آن است که بخش کوچکی از جمعیت آمریکا ممکن است از بسته حمایتی ویروس کرونا برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنند.

توئیتی که توسط آرمسترانگ منتشر شده است، نشان می دهد که درصد سپرده ها و خریدها به ارزش ۱۲۰۰ دلار – دقیقا معادل ارزش بسته حمایتی – اخیراً بیش از چهار برابر افزایش یافته است. در حالی که توییت صریحاً چنین چیزی را بیان نمی کند، اما موقعیت آرمسترانگ در کوین بیس ممکن است نشان دهنده چنین چیزی باشد.

درصد خریدها و سپرده ها به ارزش ۱۲۰۰ دلار در هر روز. منبع: توییتر

اعطای کمک های مالی برای یک اقتصاد مبتلا به ویروس همه گیر

افزایش سپرده ها و خریدها به ۱۲۰۰ دلار همزمان با زمانی رخ می دهد که ساکنان شروع به دریافت چک های حمایتی کردند، به نظر می رسد که به احتمال زیاد این بسته حمایتی، منبع این وجوه است.

اعطای چک های محرک به منظور کاهش مشکلات اقتصادی بسیاری از ساکنان ایالات متحده صورت گرفته است که شغل خود را از دست داده و یا درآمدی بسیار کمتری را در میان این اپیدمی مشاهده می کنند.

بسیاری از فعالیت های تولیدی به ویژه فعالیت های اجتماعی، مانند رستوران ها یا سینماها در سراسر جهان بسته شده اند تا به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کنند. این تعطیلات باعث شده تا بسیاری از افراد بدون منبع درآمد بمانند.

همانطور که اخیراً واشنگتن پست گزارش داده است، حتی آمریکایی های کم درآمد هم که اظهارنامه مالیاتی را ثبت نمی کنند، حق دریافت این بسته را دارند. والدین حق دارند برای هر کودک ۵۰۰ دلار اضافی دریافت کنند.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده، تقاضای چک های حمایتی به حدی است که سرورهای برخی از بانک ها نتوانسته اند این درخواست را مدیریت کنند و نتوانستند به درستی کار کنند. حدود ۸۰ میلیون نفر از ساکنان ایالات متحده مشمول دریافت این کمک ها هستند.

همچنین گفتنی است که وین چن (Wayne Chen)، مدیرعامل Interlapse و بنیان گذار پلتفرم ارز مجازی Coincurve اخیراً به کوین تلگراف گفته است که این بسته حمایتی ممکن است موجب صعودی شدن بازار بیت کوین (BTC) شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location