video thumb

سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون دلاری Grayscale Investments در اتریوم کلاسیک

لیست عناوین این مطلب

کمپانی مدیریت دارایی‌های رمزنگاری Grayscale Investments روز پنج‌شنبه اعلام کرد که حدود ۹۰میلیون دلار ارزهای دیجیتالی

این کمپانی از طریق توییتر رسمی خود اعلام نمود که در حال حاضر بیش از ۱/۵ میلیارد دلار دارایی دیجیتال دارد، این رقم در ماه جولای ۱/۴ میلیارد دلار گزارش شده بود. در حالی که تقریبا ۱/۳۸ میلیارد دلار از دارایی‌های کمپانی Grayscale را بیت‌کوین تشکیل می‌دهد، در حال حاضر دومین دارایی بزرگ این کمپانی اتریوم کلاسیک است. پس از اتریوم کلاسیک در لیست دارایی‌های این کمپانی به ترتیب رمزارز لایت کوین

پست توییتری این کمپانی

کمپانی Grayscale در ماه گذشته از طریق یک گزارش سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال اظهار داشت که تنها طی یک سرمایه‌گذاری در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۴۸/۳۹ میلیون دلار پول در صندوق ارائه‌ی اولیه رمزنگاری آن‌ها واریز شده است که به عنوان قویترین جریان افزایش دارایی طی شش ماه، در تاریخ کسب و کارشان از آن‌ یاد می‌کنند.

این گزارش در ادامه توضیح می‌دهد که سرمایه‌گذاری Bitcoin Investment Trust این کمپانی از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۳ تاکنون حدود ۴۱۰۷ درصد افزایش داشته است، اما رقم برای شش ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ حدود ۵۹/۸ درصد کاهش داشته است. ارزش صندوق سرمایه‌ی اتریوم کلاسیک این کمپانی از زمان تاسیس آن نیز ۲۷۰ درصد افزایش داشته، اما از ماه ژانویه تا ژوئن ۴۷/۷ درصد کاهش داشته است.

باقی محصولات سرمایه‌گذاری کمپانی Grayscale عملکرد‌های مشابهی را در مقایسه با روند کلی بازار رمزارز و افزایش ناگهانی ارزش در ماه دسامبر یعنی زمانی که بیت‌کوین به بالا‌ترین قیمت خودش یا همان ۲۰ هزار دلار رسید، نشان می‌دهد. بیت‌کوین

تغییرات قیمت اتریوم کلاسیک

اعلامیه کمپانی Grayscale باعث افزایش ارزشETC  از ۱۴ دلار به ۲۰ دلار شد و سرمایه‌ی درحال گردش این رمزارز در بازار نیز به بالای ۲ میلیارد دلار رسید. این رمزارز توانست در این مدت از لحاظ سرمایه‌ی کلی رمزارز NEO و مونرو(XMR) را پشت سر بگذارد و در رتبه‌ی ۱۲ام جدول رمزارزهای جهان قرار بگیرد. با این حال، این افزایش ارزش بسیار کوتاه مدت بودو زیرا طبق داده‌های ارائه شده توسط Coins.online، ارزش این رمزارز سریعا با ۰/۳۵ درصد کاهش روبرو شده و طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۵/۱۲ دلار رسیده است.

تمایل و تقاضای سرمایه‌گذاران نیز در روز‌های اخیر به دلیل لیست شدن این رمزارز در دو صرافی رمزارزی جدید نیز افزایش داشته است. بورس آمریکایی و نرم‌افزار مبادله‌ی رمزارزی Robinhood در روز دوشنبه پشتیبانی از اتریوم کلاسیک را اعلام کرد و یک روز پس از آن نیز، این رمزارز بر روی پلت‌فرم Coinbase pro لیست شد.